borduurbloemfan

zondag 13 juli 2014

Pagina 10 is KLAAR!!!

Glimmen van trots doe ik hier op bed...

Bedolven onder de naalden, garen en stof heb ik een mooi einde gemaakt aan LB...

En schoon!!!

Zo schoon!!


we zijn er bijna...


het wordt al warmpjes naar de finish...


zie je het neusje komen??


Dit is ze dan...


en dit stuk heb ik gedaan op deze pagina...


En hier is dan de pagina finish!!


Het geheel tot nu toe

ik vind dat het al heel duidelijk nar voren komt hoe schattig het wel niet gaat zijn haha!! Dit gaat echt een pracht zijn als het af is... Dat mondje zo fijntjes... en dat neusje dat langzaam tevoorschijn komt... Ik ben echt trots op dit stuk... heb er 13 dagen over gedaan... en hoop dus op 2 pagina's af te hebben op een maand...

Dan zal ik er nog... 8 manden over doen... als ik het verdeel per maand met HH... daar doe ik dan nog langer over natuurlijk daar die meer confetti heeft!! LB had alleen op het laatst wat confetti!!


ondertussen regende het hier pijpenstelen, maar dat deerde de slaap van de jongens niet...


Zo´n camping is een ideale slaapplaats, daar je ruimte hebt en frisse lucht en je vrouwke in de buurt...


Dat zie je wel aan onze Darco, die slaapt heerlijk in een hoekje langs het bed...


en ik ... ik ga weer verder...


Met blz 9... en nog 9 te gaan... here we go!!


Lieve en warme gr imke


4 opmerkingen:

  1. Ja, leuk is dat he, een foto borduren en dan houd je het op een afstand en zie je het ineens duidelijk worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel saramsades2...

    Ja dat is echt hé pauline, vreemd eigenlijk dat dit kan!!

    BeantwoordenVerwijderen