borduurbloemfan

woensdag 16 juli 2014

Tweede kleine finish en voortgang van LB

Jaja het is weer Woensdag...

Wat gaat dat toch snel... Nog maar 2.5 dagen werken en ik heb drie weken verlof en nog maar 2 weken en ik trouw...ongelofelijk dat  ik al meer dan een jaar verloofd ben... wat gaat de tijd toch vooruit!!

Maar hier dus mijn kleine finish voor deze woensdag... heb ongeveer 1.5 uur er over gedaan, en dat zonder vloeken... het ging heel fijn deze keer...



Mooi gelukt? Ik vind dat het er mee door mag...
Klein maar fijn...
Op naar volgende week en dan komt er een huisje...

*****************************************************************

Mijn voortgang van LB is ook best goed... al heb ik er gisteren en vandaag weinig aan gedaan doordat de vrouw precies er wat moeite mee had dat het borduren meer aandacht kreeg dan zei... dus we zijn vooral veel weg geweest...


Sorry voor de donkere kleur, volgende keer zal ik het buiten doen...
Maar je ziet de lijn van onder waar de vorige pagina was en aan de zijkant ook, dus redelijk duidelijk wat er gebeurt is... het borduurt nog altijd heerlijk en ik hoop op nog een pagina finish voor we naar HH gaan..

Voor iedereen een heerlijke warme dag 
lieve en warme groeten imke


1 opmerking: