borduurbloemfan

woensdag 2 juli 2014

dag 49 van lieve baby


Ongelooflijk hoe lekker dit weg borduurt... De een na de andere kleur verdwijnt en gaat op in LB
Als ik aan het werken ben kan ik niet wachten om te kunnen herbeginnen, om het te zien groeien...
Dit had ik niet meer bij HH, wat ik achteraf wel begrijp omdat het meer confetti is en ik ook al maanden met het zelfde bezig was...
Dat afwisselend werken bewijst zich dus voor mij!! Heb er weer helemaal zin in en het voelt totaal niet meer als een verplichting...


Ik vind het echt mooi om te zien hoe alles zo vloeiend over gaat in een andere pagina


Deze nacht borduurde ik zo, met alles wat ik nodig had aan kleuren langs mij


En sommige hebben hun naald nog haha!! Lekker makkelijk!!


Ondertussen slaapt de vrouw rustig verder langs mij...


En doe ik heerlijk door...de knietjes opgetrokken en langs de vrouw borduur ik tot 01.00u ´s nachts...


Af en toe een foutje { zie de steekjes die niet mooi over komen}


Maar wat gaan de kleuren mooi over in de andere... het klopt gewoon, heerlijk!!

En zo moeilijk is....

Ik snap er niets, maar dan ook echt niets van...
Maar zo genieten als ik doe van HH en LB, zo verschrikkelijk gaat De uiltjes...



Blijkbaar heb ik ergens echt een grote fout gemaakt, want ik kom gewoon helemaal niet overeen met mijn rondje...
Zo balen...




Hier ergens zit de fout... of misschien op verschillende plaatsen...
Wie weet?
Als ik alles moet gaan uit trekken ben ik nog lang bezig en de draad zal beschadigen...
Dus nut heeft dat niet...
Ik baal verschrikkelijk, maar dat wilt niet zeggen dat ik opgeef, nee nee!!
Ik houd dit patroon bij, de draden zitten er ook bij { gelukkig alleen nog maar rood gebruikt } en zodra ik de andere uiltjes gemaakt heb en ik heb voldoende rode draad over dan ga ik er weer tegen aan, voor volgende week woensdag dus een nieuw begin...

Iedereen een fijne nacht
Lieve en warme gr imke

Pauline wil ik bedanken voor het dagelijks lezen van mijn blog, heerlijk !! Da doet echt goed!!

3 opmerkingen:

  1. Dank je wel :) Ik zie helaas ook de fout niet bij je uilenwerkje.
    Maar je baby groeit lekker! Fijn gevoel he als je zo heerlijk door kan gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel pauline... thankx to you to Kaisievic... het gaat echt heel erg lekker...

    BeantwoordenVerwijderen