borduurbloemfan

maandag 7 juli 2014

wauw VEEL te vertellen!!!

Hoi lieve lezers...

Ten eerste wil ik de lieve dames Pauline van http://borduurderij.blogspot.be/ en Amarins van http://scrapenstitch.blogspot.be/ bedanken voor de lieve berichten, ze hebben zelf ongelooflijke creaties, dus deze blogs zijn zeer de moeite om rond te neuzen...

Ook vind ik het heel leuk dat je weer komt lezen uiteraard, dus ook aan alle andere lezers een hartelijk welkom op Borduurbloemfan... Gegroeid vanuit een website van Anneleen Brants, genaamd borduurbloempje, ze verkoopt geweldige kruissteek patronen, doet geweldige dingen met fotoborduren en maakt ook eigen designs... daarnaast verkoopt ze ook andere dingen zoals knopen, haken enz enz... heel uitgebreid dus, kortom een leuke webwinkel...

Awel op naar mijn weekend!!!

Zoals iedereen ondertussen wel weet ga ik trouwen met Heidi mijn vriendin sinds 8 jaar...


Voor de zaterdag stond er véél { tevéél } op de planning!
  1. om 09.00 u darco naar de kapster brengen...
  2. om 10.00 u Raico wiselen met Darco...
  3. mooie foto´s maken voor een bedank kaartje na de bruiloft....
  4. tevreden zijn...
  5. naar de winkel voor een kijkje naar kranen en naar een winkel voor een stoof { palletkachel}
  6. Heidi gaat voetbal kijken en ik borduren aan LB
Zo was mijn planning!!!!!!



en zo begonnen we ook!!

Maar wel ik alleen, vrouw lief was gisteren weer zo netjes geweest om lang in het café te hangen en mij voor een dichte poort te zetten { heb maar één sleutel } en gelukkig had ik wel de sleutel van de carvan, dus klom ik over het hek... maar balen, ja dat was het wel... want de volgende dag heeft ze geen puf... geen zin en wilt ze niet... ik doe alles alleen... de honden weg doen, halen en verzorgen... de bloemen kopen, yenzo borstelen, alles klaar zetten, gras weg knippen op deze plek... en haar dwingen mee te doen haha!!
Tussen het halen van de twee honden maak ik ook nog een ongeluk met een stil staande auto achter mij, terwijl ik weg wil rijden om de andere hond te laten wassen... helemaal van de wijs stap ik uit en ben ik kwaad op mezelf... bij de hondenkapster lucht ik mijn hart... maar dat is niet voldoende om mij rustig te krijgen... thuis ga ik meteen naar heidi en huil een potje, ik kon er niets aan doen, het is erg maar het is gebeurd... het lucht op en heidi werkt wel is waar eindelijk mee...




Zus poseert met de raico { haar lieveling } en onze yenzo


ik probeer ook deze kleur, maar nee dat wordt het niet...


ook deze wordt niet gebruikt want heidi kijkt ´weg `
de merci moet voor zich spreken haha!!


Dit is mij  favo, maar past niet op de kaartjes... heel jammer, want het is een schoontje...

Welke er wel door gaan??? tja, dat wordt wachten tot 3 augustus haha!!

***********

Kyliana, papa en zijn nieuwe vriendin Katja...


Ja, we zijn gelukkig met papa zijn keus, het is een hele lieve voor ons meisje en voor ons papa...

Onze lieve meid kwam op het idee om mij gezelschap te houden terwijl heidi voetbal gat kijken bij haar zus M, en ze blijft slapen... Wij noemen dat MEIDENAVOND!!
Maar van shoppen voor het huis komt niets meer, door 1: gezelligheid, pa en Katja blijven tot 15.30 u bij ons en 2 doordat we met zus liever leuke dingen gaan doen, zoals een kinderspeeltuin... dus hop hop daar gaan we... gezellig daar frietjes gegeten en zei een hamburger... wat gespeeld en daarna worden we thuis afgezet en gaan we borduren... maar niet lang, ik kan mij niet concentreren uiteraard en doe niet veel...

Ondertussen is zei een spelletje aan het doen...

Ligt onze darco te genieten in een zeer kleine ruimte!!


en krijg ik niet veel gedaan haha!!



Maar vandaag { maandag } maak ik dat helemaal goed... en heb ik en mooi stukje kunnen doen...
Gisteren had ik een opstoot waardoor ik bijna niet kon lopen, laat staan genieten van de zondag!!
Fybroland is nog steeds niet gestreden, een lange opstoot deze keer...


Maar deze lieve jongen geeft altijd een glimlach op mijn gezicht!!

Dat was het lieve lezers, op naar de kruisjes...

Oh trouwens ik heb een nieuwe verslaving { whaaa } indd, een verslavende verzameling op pinterest...


gevaarlijk niet????


Lieve en warme groeten imke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten