borduurbloemfan

woensdag 23 juli 2014

zoveel te doen, zo weinig tijd....



Ja het is echt...

Ik heb zelfs al even niet meer geblogd door de drukte... vooral de vrouw maakt de drukte daar ze zowat uit haar vel springt van de zenuwen haha!! Ik ben een kalm persoon en overzie het allemaal wel... maar natuurlijk, van binnen grommel ik ook wel eens... Nu is ze juist op weg naar haar stamcafé om door te geven welke 26 mensen van daar uitgenodigd zijn... de eigenaar { die trouwens ons rijdt op de trouwdag} Steve van de heidebloem uit Overpelt België... vroeg er achter/ dus hop op en neer voor de vrouw en rust voor deze en heerlijk even bij schrijven, wat borduren en youtube kijken....

Awel we hebben veel gedaan en weinig verricht, ken je dat?
Nee?
Wij wel!!

We zijn volop bezig met het huis... zelfs ik werk hard mee, de pijn er bij genomen... maar wel zo trots als een pauw dat zelfs ik die kalk op de muur er af steek hihi!!  dus we maken van onze werf een nog grotere puinhoop... { zal morgen eens foto´s maken, ben nu eerlijk waar te TAM om dat te doen!!!} 
Morgen gaan we weer verder en moet ik nog maar eens naar de tandarts { 4 de keer op 2 maand door een zware opstoot maanden geleden heb ik vele gaatjes gekregen en zag het er niet uit, en ik moest en wilde persé mooie tanden voor de bruiloft!!!! Dus vele afspraken, spuiten en gaatjes vullen ben ik nu toe aan de schoonmaak voor het witte gedeelte haha!! Joepie!! Maar eerlijk waar ze heeft pracht werk geleverd... mag er weer zijn op tand gebied...

Vandaag hebben we op de werf niets gedaan, daar we eindelijk mochten gaan passen voor de eerste keer in merksem... het Bruidsparadijs heeft met ons aankomende dinsdag een derde afspraak en dan zou het normaal gezien goed zijn.. mijn broek moest korter en van boven in mijn nek wat ingenomen worden... bij mijn toekomstige moest de broek worden ingenomen bij de heupen, haar top losser en ze moet nog lintjes aan haar top!! De veranderingen die ik nog wil zijn toch lichtere schoenen voor de vrouw en zei wilt toch een andere bh... awel als dat alles is ben ik tevreden, maar nee, ze wilt ook dat we beide nog een ketting kopen die er bij passen en wel bij onze armbandjes... dat wordt dus moeilijker haha!! Ik ben niet snel content en wel content zijn staat bij mij gelijk aan uhm véél centjes!!! ben dus benieuwd waar dat schip strand

Verder is vandaag Easy keukens geweest voor de eerste meting, toppie!!
Kijk zo uit naar mijn keuken!! Eindelijk weer KOKEN!!

Dan moet ons zus nog kleren { ja ik weet het, maar echt waar géén tijd gehad!!}

Daarnaast heb ik voor de vriendin van mijn vader geregeld dat ze een leuk borduurwerk heeft kunnen kopen bij Anneleen van Het borduurbloempje... Wij beide trots!!

Vrijdag gaan we naar de kapper, en zaterdag is vrijgezellen...
Zondag het betalen van de zaal en eetgelegenheid en maandag hebben we VRIJ, dinsdag opnieuw passen en zo gaan we langzaam maar zeker toch echt naar 2 aug!!
En ondertussen werken we verder op de werf uiteraard!!

Oh en de Taartenbakster heeft af gezegd i.v.m. het weer, heb dus geen taart.. lees zeer balen...
Op 1.5 week ga ik het niet halen om een nieuwe te zoeken en zeker niet naar mijn goesting, een simpele wil ik niet, dan maar geen...maar ik baal er van... wilde daar mee uitpakken, nu heb ik niets!! Maar dat is een kwestie van accepterren!!

Ondertussen borduur ik wel nog, lekker rust gevend, op een of andere vreemde merkwaardige manier heeft de TD woensdag zich verschoven naar afgelopen maandag en dinsdag!! OEPS!!




we moesten onze was doen en op de twee uur aardig wat gedaan... en de rest de dag er na


het huisje

het vogeltje

de vlindertjes

en dit worden kersjes.. niets heeft de backstitsch op het moment


en ik heb nieuwe markeerders... altijd leuk natuurlijk!!


En ben nu zover, heb niet veel meer gedaan sinds de laatste keer...
Maar dat gaat wel weer veranderen als de drukte over is...
hoop het nog altijd af te hebben!!!

Alé ga jullie laten
lieve en zwetende gr hier uit de caravan x imke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten