borduurbloemfan

maandag 28 juli 2014

een pagina finish na 14 dagen en een nieuw begin...

Hé iedereen, ben ik weer met nieuws...

Na heerlijk te kunnen door borduren vandaag { vrouw is met E aan het werk in het huis}



heb ik de pagina kunnen beeindigen.. en fier dat ik ben haha!! Het heeft me één dag meer geduurd dan de vorige pagina... maar door de werkomstandigheden en de bruiloft is dit niet verwonderlijk!! 
Maar hier is dan de Tweede volledige rij van LB... het mondje staat er volledig op!!


Al een mooi plaatje...


Maar één ding ga ik toch veranderen over een maand, want dat stoort me toch serieus...
En dat is dat lichte puntje bij haar neusje... het hoort er volgens de bladen, maar in mijn ogen is dit iets irritants.... dus dat is voor September...

Maar ik heb nog een paar dagen over van deze maand en voor het huwelijk begin ik niet meer met HH, want dat is maar één dag.. Maar hier ligt nog wel een leuk werkje te wachten...


Het ligt al maanden geduldig te wachten, Polar Bears van David&Charles... Met verschillende lichte kleuren blauw, en oranje komt dit helemaal tot zijn recht met het sprankelende Aida doek van Anneleen



Ik kreeg dit boek als cadeau bij de bestelling van de DMC box... en ik bestelde meteen de garen en stof voor dit patroon, niet beseffend dat in borduren zovéél tijd gaat en dat het een half jaar zou blijven liggen...
Maar nu heb ik 4 dagen om er aan te werken... dus we zullen na de afwas, de strijk en het huishouden maar eens aan beginnen... er moeten bobbins gemaakt worden, op nr gesorteerd in het bakje en de doek moet uitgeteld worden, zodat het patroon in het midden uitkomt... daar ga ik wel een uurtje plezier mee hebben...

Maar eerst wat spelen met Yoena { broer van Raico die hier een dagje speelt} en het huishouden... en ondertussen gaat heidi en E verder met werken, na een lekkere salade en BBQ vlees { leftovers van het vrijgezelle feest} 

Bedankt voor het lezen... ik ben ondertussen aan het lezen op de pagina van een geweldige vrouw die borduren wel heel serieus neemt en in 2012 wel 60 werkjes is gestart in Jan en Feb... Lijkt me wel een opgave, dus het is verslavend lezen haha!! http://debbiescrossstitch.blogspot.be/


lieve en warme gr imke
nog 5 dagen te gaan...



2 opmerkingen:

  1. Inderdaad wel een storend stipje...je hebt gelijk hoor dat je daar iets aan gaat doen. Je nieuwste werk is schitterend! En erg verkoelend deze dagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je pauline, dacht wel dat het stoorde... fijn om te horen dat ik het niet alleen zie!!

    BeantwoordenVerwijderen