borduurbloemfan

zaterdag 19 juli 2014

tikkeltje warm, en een tikkeltje gelukkig met...

haha!! Tja je zou iets anders willen zoals 26°C in plaats van 36°C, maar in principe moeten we niet klagen, we hebben juist tijdens het begin van onze vakantie PRACHTIG WEER!!

Gisteren ging de vrouw vakantie inzetten in haar stamcafén dus ik zet haar daar af en ik heb de hele dag ofwel gekeken naar youtube { borduur gerelateerde filmpjes en prachtige resultaten van painting met kevin} ofwel speelde ik met mijn honden in het water { super gezellig } ofwel was ik aan het borduren... het is nog altijd de maand van LB, en het gaat lekker vooruit... er is veel gedaan... ah ja, als je moet wachten tot mijn vrouw naar huis wilt en je haar kunt gaan halen, geloof me vrij dan WACHT je LANG!! Het was half drie!!!! Dus een mooie voortgang kan ik laten zien uiteraard...

voor gistereavond...


na gisteravond...

De lijn van haar gezichtje komt al naar voren...het borduurde weer heerlijk, ik ga het wel halen denk ik!! Alé ik bedoel een tweede pagina finish voor het einde van deze maand...

Toen ik gisteren binnen in het huis rond liep zag ik dat onze postbode een pakketje had achter gelaten... Oh love pakketjes, Love it, love it... En dit was het...






weer de moeite...
Zal blij zijn als ik mijn keuken heb, want daardoor kan ik deze tweede hobby weer opnemen en gaan experimenteren .... oeh daar heb ik al zin in....

Ik wens iedereen een niet te hete dag, veel plezier en een bbq haha!! Wij gaan vanavond in ieder geval genieten...maar nu eerst naar een markt in Leopoldsburg... terrasje here we come!!!

lieve en duidelijk warme gr imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten