borduurbloemfan

donderdag 31 juli 2014

Nog maar éné dag!!! { let op zéér véél foto´s}



Hallo lieve lezers....

We gaan er aan beginnen, zware blog met veel foto´s..
Kom je alleen voor het borduren, dan volg alleen het begin daar deze met mijn nieuw werkje te maken hebben, daarna gaat het over naar de dingen in belang van het huwelijk!!



Na één dag borduren had ik al lekker wat gedaan... het gaat heel fijn vooruit!! 
Het is een werkje met ijsberen en je ziet nu de ijsbergen naar voren komen, Ondertussen ben ik begonnen aan één van de baby beertjes en moederbeer... echt een heel schattig werkje, maar wel een heel verschil met het werken vanuit patroon met de mogelijkheid op afstrepen { dit doe je in een boek uiteraard niet} en ook heeft het heel veel 1/4 en 3/4 kruisjes... phoe!! Dat is opletten, heb al verschillende keren een telfout gemaakt en kunnen uithalen...

Daarnaast heb ik van de week een aankoop gedaan op Pebbles online van een patroon met lieve retrievers erop, heel schattig en in de aanbieding!! Ook via Ebai gekomen aan garen van dmc voor een spotprijsje { 1x 100 stuks voor rond de twintig euro met verzendkosten en 1 x 150 voor rond de 30 met verzendkosten} ik straks heel blij met mijn postbode haha!!

Hebben jullie dat ook dat jullie partner het niet eens is met de aankopen die je doet omdat deze het overdreven vind om veel in te kopen en / of te hebben liggen? Ik heb de stomme belofte moeten doen dat ik eerst 4x iets af moet hebben eer ik nog eens iets koop!! Moeilijk zalle!! { hier horen garen niet bij} Af en toe is eigen baas zijn toch wel handig haha!! Ergens heeft ze ook wel gelijk, maar ik ben een echte verzamelaar, dus pfoe handjes vastknopen denk ik!! Want wilde graag mijn trouwfoto borduren, nu moet ik zeker een jaar of meer wachten haha!!


*********************************************************************************




we zijn onze bruidskleren afgelopen dinsdag gaan ophalen, sjiek zalle!!


maar ook onderweg wilde ik borduren, maar door buikpijn en niet lekker zijn heb ik voornamelijk plat gelegen...


en het was en is zo fijn om onderweg lekker door te kunnen doen, ach ja!!! Thuis maakte ik dat weer goed!!


Gisteren inkopen gedaan bij Ava in Lommel, zo´n leuke hebbedingen winkel!!


Feestelijke ballonnen


Trouwslinger


rozen blaadjes, met just married erop, laat het duidelijk zijn dat we getrouwd zijn voor iedereen haha!!


ik dacht dat ik van die kleine vouwdoosjes kocht.... nee dus!!! Dit zijn kleine kaartjes!!! Oeps


Leuke zilveren hartjes, zo schattig!!


Onze bestelde kaars, mooi niet? in de tinten van de kleren


Onze kleren hangen te wachten...


En vandaag nog eens naar ava voor een verdere aankoop van wel doosjes haha!!


Maar dan zie ik dus meer en meer...



En koop ik ook al deze leuke handgemaakte stickertjes... zo leuk!!


En mijn zusje { bruidsmeisje} heeft wat blauw in haar kleedje dat we vandaag kochten en daar moest ik natuurlijk iets mee, dus vond ik deze blauwe zakjes


En deze blauwe doosjes... zijn ze niet leuk...?

Alles moet ik morgen nog inéén zetten daar we veel bezoek hebben gehad vandaag...


Zus krijgt cadeaus op deze speciale dag... ah ja! Je bent bruidsmeisje voor iets haha!!


Bij de loombandjes horen natuurlijk leuke snuisterijen...


En een armbandjes maak kit...


Zijn ze niet lief, zus is redelijk crea dus dat komt helemaal goed!! Op het einde van de dag lopen we allemaal met kettingen, armbandjes en loombandjes rond haha!!


Ook mijn camera kreeg een verwenbeurt... Ik had / heb er maar 1 GB inzitten en tja dat was te weinig en voor de zekerheid komt ze niet zonder batterijen te zitten { moet dringend oplaadbare halen}


Vandaag is onze getuige en onze fotograaf op bezoek gekomen en waste we onze Yenzo...
Ja wij zetten ons volk aan het werk haha!!


Yenzo liet zich heerlijk doen, hij kon het helemaal waarderen, hij was dan ook wel echt héél vuil en we hadden ook zwaar medelijden met hem { al hadden de vliegen plezier voor tien}, nee hij had het nodig!!
en de borstelbeurt achteraf ook, zal gejeukt hebben al dien losse haren...
Hij kan er weer even tegen!!


Dan is een pintje wel verdiend!!



En onze rai houd zich bezig op zijn manier...


Door het baasje te laten zoeken naar ZIJN balletje haha!! { en wij zotten doen dat!!} 


En onze darco geniet heerlijk van de warmte...

Zo dat was het lieve lezers... de foto´s voor vandaag zijn op!!
De volgende dagen gaan nog zeer druk zijn, dus er zullen nog vele volgen...

Planning voor morgen?

                   imke { ik dus}
  • caravan poetsen... goed!!
  • tent voor poetsen... ook heel goed!!
  • mezelf eens goed verzorgen { teentjes en vingernagels lakken enz}
  • de honden goed voorzien van schone hokken en voldoende drinkgelegenheden
  • de cadeaus maken { is nog véél werk, daar ik nog niet begonnen ben en dit moet voor 100 man}
  • alles klaar zetten voor morgen wat mee moet!!
  • papier werk
BORDUREN aan de ijsberen haha!!

heidi hihi!! Die heeft zich de taak van auto wassen toe bedeeld en ergens heb  ik het gevoel dat dat lang gaat duren... dat wordt dus een eerlijke verdeling niet?!! Zo gaat dat hier!! Maar ik vind dat niet erg, weet ik ook zeker dat ze niet in de weg loopt en ik door kan doen en dat het op mijn manier opgeruimd wordt { lees ik gooi alles weg wat ik niet kan gebruiken} Dat wordt vroeg op!!

Maar nu hebben we genoten van onverdeelde vriendinnentijd... cindy/cindy/ toekomstige en ik zijn heerlijk gaan uiteten en hebben genoten van een gezellige avond!!

Iedereen een welterusten en jullie krijgen morgen nog een update over de zelf gemaakte doosjes en de ijsberen update...

Lieve en warme gr imke


2 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd hoe de ijsberen er uit gaan zien.
    En ik wil toch wel even een opmerking plaatsen als dat mag.. En als het niet mag doe k het ook....
    Niemand, maar dan ook NIEMAND komt er tussen een borduurster en haar spullen die ze o zo nodig heeft om te kunnen functioneren haaaahahahah (grapje natuurlijk)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dien is goed haha!! helaas komt mijn vrouw er vaak tussen haha!!

      Verwijderen