borduurbloemfan

woensdag 9 juli 2014

TD dag, ah ja het is Woensdag!!

Dag lieve lezers...

Het is vandaag Woensdag { alweer haha!!} en dat betekent TD dag { Tussendoortje } en na het opgeven van de vorige { weet je nog, de uiltjes? } heb ik vandaag een AFFO, ik JA IK!! Ongelooflijk niet?

Allé ga jullie niet meteen vertellen wat het is, oh nee...

Eerst even laten zien hoever ik ben met mijn geliefde LB

Dag 8 van deze pagina, dag 187 vanaf het begin van het eerste kruisje..
Je ziet héél langzaam een lachje tevoorschijn komen, 
En had ik al gezegd dat ik het enorm graag doe???
Dit werkje borduurt zoOOO fijn!!!

Maar ik had dus een Affo, maar eerst even dit hihi!!


Ik heb mezelf vandaag verwend... weer eens hihi!!
Ik heb een Crosstitcher gekocht, duur boekje, dus het is een zeldzaamheid, maar altijd welkom in mijn stash... en mijn stash hoopt dat ik er ook eens iets uit maak haha!! Mar ik heb nog liggen en er is nog bij gekomen... Hoe dat? wel dat heeft te maken met mijn AFFO van vandaag...
jullie zijn nieuwsgierig niet?


Maar eerst ... vind ik dit een leuk patroon uit het magazine


En deze ook!!

En ik was ZOOO stout dat ik ook nog dit kocht!!!

Ik heb geen kinderen en er zullen er ook géén komen, maar er is altijd die stille wens...
En mede daardoor lees ik enorm graag deze magazines...Mooie verhalen van prachtige mensen...
Met prachtige baby´s en jonge kinderen... sommige geboren voor het geluk, de andere moeten vechten... maar allemaal doen ze hun verhaal en allemaal zijn ze trots op hun leven en dat leest mooi...
Je leert ervan hoe goed je het eigenlijk hebt! Hoe gelukkig je mag zijn met WAT je hebt...ik zie het niet altijd, maar ik weet dat ik een goed leven heb...

Vooral met een AFFO hihi!! Oh dit is pesten, pesten op een blog, hoe ver gaat het nog komen???
nee ik zal braaf zijn, hier is ie dan:

Oké daar gaan we... het verloop van de eerste AFFO haha!! Wat dachten jullie?? Iets groots? Middelmatigs? Iets echt Imke? Nee, nee, het is een gratis kit van de crosstitcher... Deze Birthday tags...


lekker verpakt in bed, met een lekkere dikke pyama en een deken nestelde ik mij... genietend van de regen buiten, begon ik aan mijn tag... ja eentje!!


Ik vloekte, ik stopte, ik herpakte me, ik vloekte, wanhoopte en ging verder... de bloem was af...

Hoe je ziet geen bloem?



Ah hier is ie!! Wat een stiksteekje wel niet doet!! En weet je wat? Die vervloekte ik NIET...
Ik lees altijd maar over hoe vervelend ze zijn en hoe ze ophouden... maar ik vond het een opluchting...
Het maakte het compleet...

Wat ik leerde van dit kleine patroon??? dat ik NIET gemaakt ben voor het kleine spul... Geef mij maar grote patronen met verschillende pagina´s... vandaar dat uiltjes niet lukte denk ik!!
Het is gewoon niet mijn ding... dat kan ... dat mag... maar ik doe evengoed door met TD woensdag...
Dus volgende week is de ROOS aan de beurt...

sorry maar staat scheef...

Hopelijk vloek ik volgende week niet!! Ik hoop het, maar een AFFO komt er weer aan, Ben toch wel een ietsiepietsie TROTS...

Lieve en warme gr imke

1 opmerking: