borduurbloemfan

zondag 8 juni 2014

toekomst MUZIEK!! Reclame blog voor het borduurbloempje

Hier de leuke hebbedingetjes die op verlanglijstje staan  { dit betekend niet dat deze in huize steevens terecht komen, toch niet in de eerst komende tijd haha!!  }

Let op dit is tevens een reclame blog voor anneleen, daar ik alles bij haar koop!! Toch zo goed als alles!!

zo´n mooi boek, die rust die het uitstraald en die mooie  details!!

echt een boek voor mijn collectie

zou ik heel graag willen maken in de volgende jaren, kan goed zijn dat ik bij een volgende bestelling deze erbij heb zitten, maar ik twijfel nog tussen een paar...


Moet toch prachtig zijn voor kerst????




deze vind ik zooo mooi!!! Een van mijn twijfels van wat ga ik als eerste kopen na een finish!!

prachtig boek voor mijn verzameling

mooi voor mijn vrouw op valentein



zo leuk die beertjes, je zou ze allemaal willen!!

ben dol op honden, moet deze dus in de stash krijge, AH JA!!




zo lief!!

ben dol op dieren, dus je raad het al!!!

voor mijn jongste zusje!! een echte paardenfreak

pracihtig donker design made by borduurbloempje




zwaar op het verlanglijstje en al lang, is dit hart van de hand van anneleen...







HEAD is gewoon weg prachtig, er wordt zeker eens een head gemaakt!! Maar welke???



en deze ga ik zeker weten ook maken




zo schattig!!





borduurringen kun je nooit voldoende hebben denk ik zo!! moet de grootste maat nog, maar ik twijfel of ik het doen, want het wordt zo al zwaar in de hand!!

leuke knoopjes voor op de stof bij fleurige designs

extra opbergruimte voor onderweg!! IDEAAL!!




Moet ik hebben als CB aan de beurt is...

en helas heel duur, maar zo moooi!! Zou ik de lotto winnen????

zoals je ziet wil ik veel, heel veel!! Maar ze maken ook zoveel moois... en beslissing is gewoon moeilijk, maar ik heb nog verschillende maanden eer ik deze mag en kan maken, daar ik eerst iets af wil hebben!!

Maar wil jij iets beginnen vanuit het zien van deze leuke foto´s met duidelijke prijs vermelding, ga dan zeker eens zien op haar website en laat mij eens weten wat jij mooi vind!!!

Heel veel liefs en warme groeten vanuit belgie van imke

2 opmerkingen:

  1. Ja er is heel veel moois! Maar ik probeer nu echt eens om niks nieuws aan te schaffen...heb nog zoveel liggen, dat moet toch ook eens gemaakt gaan worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt gelijk, hier van hetzelfde!!! Probeer ook eerst iets af te maken, en dan magik iets kopen haha!!

    BeantwoordenVerwijderen