borduurbloemfan

zaterdag 7 juni 2014

een mooie vooruitgang

DAG 107....

Het gaat heerlijk vooruit nu met het huwelijk!! Ben dus nog steeds niet verwisseld van patroon...
Lieve baby is al 156 dagen oud...
Lieve baby wacht geduldig op vooruitgang...

Dus ondertussen ga ik verder aan pagina 7, ik worstelde mij door héél véél zwart en heb de finish van het zwart behaald op dag 105... eindelijk, want op den duur verlangde naar wat meer kleur en een moeilijkere afwisseling, zodat je weer wat meer moet opletten... want door veel de zelfde kleur maakte ik fouten { reeds opgelost} en hopelijk niet te zien in de vooruitgang van deze pagina...

Ik moet nog ruim de helft van de pagina, maar met het verlengde weekend in zicht hoop ik ver te geraken...






jaja, een trotse pauw hier zo achter de computer...
Ik sta er keer op keer weer van te kijken dat het zo goed duidelijk is... anneleen heeft dat echt geweldig gedaan... 

Ben ondertussen wel een beetje verder...

Ik ga vandaag eens foto´s maken van het werk dat ik nog heb liggen... zo zie je een beetje wat mijn smaak zoal is...

Lieve en warme groetjes imke

4 opmerkingen:

  1. Pff, al dat zwart valt zeker niet mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel busy lizzie... Pauline nee leuk was anders... maar nu is het weer heerlijk doordoen en opletten haha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker dat je wat meer kleur kunt borduren. Maakt het toch weer wat prettiger na zoveel zwart.

    BeantwoordenVerwijderen