borduurbloemfan

zondag 22 juni 2014

cakedelicate

Ik leerde haar kennen op FB... ze deed taarten.... ik zou trouwen....

Awel 1+1= juist Cakedelicate

                               Mijn hobby werd mijn passie, mijn passie mijn beroep"

Een unieke ervaring rijker ben ik geworden op ZA 21-06-2014... ik ging mijn trouwtaart bestellen en kreeg véél méér dan verwacht!! Ik werd in de watten gelegd, { samen met vrouw lief natuurlijk, maar dit is van mij uit geschreven} 

Zo mochten we proeven van haar vullingen, nou!! Of ik ooit zulke lekere chocomousse en bananenvulling heb gegeten? ik denk het niet!! Hoe moeten we nu kiezen uit deze twee?? Awel niet, we kregen ze beide...
Zo lekker!!

De aardbeien smaak mag er ook zijn natuurlijk, maar de vrouw wilde choco en ik ben een banaan smaak freak hihi!!

Maar wat vooral heerlijk was, was haar geweldig karakter, open, eerlijk, en meteen enthousiast over onze aankomende trouw... haar derde homohuwelijk, maar eerste lesbische... vond ze geweldig!!

Leuk zo een binnenkomst na een ontzettend lange rit!! Om 10.00 u vertrokken en pas tegen half vier daar... file file file!! Maar met de ideeën die ze opperde over het namaken van onze trouwkaart op onze taart is dat meer dan waard!!  

We zijn dus heel benieuwd, de kleuren van de kaart probeert ze te evenaren op de taart en op de 75 mini cupcakes....

Hier nog wat leuke foto´s van haar fb pagina als indruk van haar kunnen...

geweldige unieke vrouw
vol enthousiasme
lief en eerlijk
oprecht een top dame





Haar winkel



Hiermee laat ik jullie en wens ik jullie en mijn taartenbakster een fijne zondag...

Lieve en warme groeten imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten