borduurbloemfan

zaterdag 21 juni 2014

even wat anders....


Het eerste heugelijk feitje dat ik eindelijk kan laten zien is!!! Ja ja!! Ons huis is aan de zijkant AF wat steen betreft, eindelijk is dienstelling weg en het huis goed zichtbaar en wat ziet het er mooi uit, we zijn heel trots!!


ook hebben we sinds gisteren WELFSELS, waardoor er beton is gestort op het dak en wij dus een DAK boven ons hoofd hebben haha!! Geeft een hele andere indruk!! Alleen toont het nu weer kleiner { ik ook met mijn visuele ingesteldheid!!}


En vandaag hebben de mannen gewerkt aan de voorkant... whoop whoop, ze zijn halverwege!!


Ja oké ik begrijp jullie!! Wat doen deze rare poten hier!!! hihi!! Die zijn voor onze knappe mannen, Yenzo, Darco en Raico... ze hebben heerlijk gesmuld!! Het is de eerste keer dat ze dit gekregen hebben, want was het nog niet eerder tegen gekomen!! Gerookte koeienpoten!! { onze kleine darco heeft een gewonen varkenspoot opgesmuld}

Ze hadden dit verdiend daar ze heel braaf zijn geweest terwijl wij de hele dag op pad zijn geweest voor onze bruidstaart in Tielt { west vlaanderen } maar hierover meer morgen, daar het al wat laat is nu en ik natuurlijk wel voorbereid wil opscheppen over mijn bakster!!!


Onderweg in de auto vermaakte ik mij prima met een nieuw borduurwerkje van de action... we hebben meer dan 5 uur gereden door een file bij de kennedytunnel en dat was vervelend uiteraard, maar ok genieten door onverwachts veel te borduren en gezellig te babbelen en 3 stops onderweg { ja wij zijn echte terrasjes mensen} maar met de terug weg waren we braaf en ook nog snel thuis... op twee uur tijd!!


En daar vonden we POST, love post zoals jullie wel weten en ditmaal wat het mijn abbo Taarten decoreren... En hierboven zie je de snuisterijen van deze maand...


en de boekjes... en hieronder een expressie van wat ik mooi vind en zeker eens wil proberen 





Yep weer een gelukkig mens hier...

Lieve en warme groeten imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten