borduurbloemfan

dinsdag 24 juni 2014

Dag 124, eendag van passen op kleine zus en één kleurtjeVoor de

Vandaag een leuke zussendag gehad met mijn kleine zusje van 8 { bijna 9} ik haalde haar uit school en liet haar kiezen wat te doen, het was haar dagje...

Ze koos ervoor om naar haar huis te gaan, de LOOPS ? te gaan halen en daarna onze Darco op te pikken en een terrasje te gaan doen in Lommel... Zo gezegd zo gedaan...

We hebben een heerlijke middag gehad, waarna we ook nog lekkere frietjes hebben gegeten op onze minicmping en zus gespeeld heeft in het hondenzwembadje met Yenzo en Raico, op een gegeven moment had madammeke alleen nog maar haar onderbroek aan haha!! Want ze werd helemaal nat gespetterd... helaas geen foto´s van dit spektakel...

Maar ik heb nog een paar leuke foto´s van vorig jaar van onze vrolijke knuffelbende...
Zoals je ziet één en al liefde en plezier!!





Ondanks dat Fybroland op bezoek is { dit keer pijn in de polsen, vingers, hoofdpijn en zware vermoeidheid is het mij gelukt om niet toe te geven aan de slaap { bang niet op tijd wakker te worden om de vrouw te gaan halen op haar werk} en toch de kleur 977 dmc erin gedaan... weer mooi hoor!!

voor 997 dmc

na 977 dmc

Voor de rest wens ik jullie een hele goede nachtrust

lieve en warme groetjes imke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten