borduurbloemfan

vrijdag 25 april 2014

leuk feitje, nog 17 mensen die op de blog gaan kijken en ik heb de 2000 behaald hihi!! Gewoon even leuk om te weten dacht ik zo....


Voor de rest allemaal een lekkere warme dag toegewenst!!

Hier nog wat leuke foto´s van het leven op stedi
mijn woonkamer!!

nu van een andere hoek, alles is gestript

de inkom

voorkant van het huis, wordt volledig vernieuwd met een nieuwe steen

wachten op het vrouwke

er wordt op vele plaatsen geslapen, zoals in het hondenhok

onder de strijkplank {helemaal niet vervelend voor het vrouwke}

in de zand

in een mand die in het andere ren staat dan dat hondenhok van juist

en onze eerste middag in de caravan, het gaat allemaal!!

Lieve en warme groetjes, wij gaan hier gezellig verder doen met ons leven op camping stedi!! Maar nu ga ik naar de groenteboer, heb zin in mandarijnen hihi!! En moet geld gaan halen voor de vrouw, want ze komen die vieze put leegmaken waar onze wc in uit komt, bah, blij dat ik werken ben strak haha!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten