borduurbloemfan

donderdag 3 april 2014

inkoop, dokterbezoek en verder doen met huishoudelijke taakjes, heerlijk dagje vrij!!

Het weer is prachtig, echt prachtig!! Lekker warm en het is genieten!!

Om 08.00u maakt de vrouw mij wakker, of ik opsta want zei gaat zo de auto halen, dat is goed dan kan ik al wat doen in het huishouden.... eerst een thee met schone broer en zus, die mee gaan de vrouw afzetten bij het adres van de auto... nog bedankt daarvoor uiteraard!! De auto is heel mooi, dus we zijn zeer content!! Vooral de vrouw, kan ze weer rond met haar vw, wat heeft ze hem gemist!!  Ik niet eerlijk gezegd, nog geen seconden....

Ik ga buiten mijn ronde doen, afval van de honden, waterbakken controleren en bijvullen, plantjes water geven voor de volle zon erop staat....

Mijn munt wordt netjes onderhouden en is heerlijk geurig en pronkt mooi met zijn felgroene blaadjes... nog even en de eerste blaadjes kunnen ervan gebruikt worden... Ik hoop dat er in het midden van de bak ok nog iets omhoog schiet, ben benieuwd!! Je ziet goed waar de zon volop zijn werk doet hihi!! De natuur regelt het allemaal toch maar...

Ik ga stofvegen en stofzuigen en natuurlijk de kussens afzuigen en buiten hangen

Die blijven lekker buiten staan tot de avond erop valt, lekker fris, dan slapen ze weer heerlijk van de nacht!!

Bovenop de kussen van yenzo heb ik een handdoek met wat oudere peterselie staan, aan het uitdrogen, zodat ik het kan gebruiken op een gedroogde manier, wordt dit ook niet verspild!!


Ik ga met heidi hierna naar de winkel en we pakken wat er op het briefje staat, de laatste periode houden we ons hier goed aan, heidi heeft het volgende uitgekozen dat ik mag maken!!
Gratin met balletjes, aardappelen en peultjes

Dat gaat smullen worden, het gehakt is al aan het ontdooien in de koelkast sinds deze morgen...

Daarna is het eindelijk 11.00u en zit ik eindelijk bij de dokter, het is ontstoken door de reuma denkt ze, want de scan beloofde alleen maar goeds zei ze, en ze voelde geen vocht, conclusie! Imke mag verder gaan met wat ze doet, extra veel bewegen en kine is de oplossing voor sterkere spieren, daarnaast ontstekingsremmers... ik blijf weer werken en heb tevens gisteren mijn ontslag gegegeven aan Vossemeren... hopelijk gaat het nu langzaam aan de goede kant op!! Ben heel benieuwd... Hoop het echt!!

Daarna fijn naar peter de groenteboer, lekker ingeslagen hihi!! Was wel veel geld kwijt {19€}, als je dan ziet wat eenvoudig leven uitgeeft, amai dan ben ik duur uit!! Maar ik vind het het wel waard!!

4 peren
1 ananas
5 bananen
2 kilo mandarijen en 
6 kiwi´s
en ook nog kleine sherrytomaatjes voor in de schotel strak!!

Weer een fijne inkoop, nu lekker smullen deze week....

Ook in de supermarkt vond ik wat ik hebben moest
deze kan ik weer fijn raspen...

vlees voor saté´s

Ik rasp mijn nmk zelf, we vinden dat hier lekkerder, ik zou alleen een goedkoper manier willen vinden, deze potjes kosten inmens veel!  bijna 5€ per potje!!! Nu doe ik er wel een jaar mee, maar toch!!
het vlees was in de aanbieding:
6 speringen voor 5€
kipfilet voor 4€, borststuk!!
en een varkenshaasje

Dit gaat heerlijk zijn, was het maar bbq tijd hihi!!

dus wat moet er nog gedaan worden vandaag
- stofzuigen
- eten maken
- saté´s maken
- spelen met rai en yenzo
- afwassen

en dat allemaal tussendoor, want ik ga ook nog even slapen, want kan mijn ogen bijna niet openhouden, de opstoot is altijd vermoeiend voor het lichaam!!

Dus ik vlieg een uurtje op de bank, daarna ga ik er tegen aan, hopend op nog een paar steekjes...

Morgen gaan we na lang nog eens wat drinken met vrienden... gezellig!

ik laat strak nog weten of al de voeding is gelukt hihi!!

Lieve en warme groetjes met nog wat foto´s van de dagelijkse dag bij borduurbloemfan
yenzo geniet van de warmte

Rai wilt spelen,

gisteren lekker wit brood gebakken

we krijgen van de buur allemaal dozen, zo lief!! Mercikes buur!!

onze eigen dozen zijn al goed wol en netjes opgestapeld!! Te wachten op het moment dat ze voor altijd gedaan hebben met verhuisje spelen hihi!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten