borduurbloemfan

woensdag 9 april 2014

van alles wat de laatste dagen+ darco en zijn operatie II

Onze darco is afgelopen Dinsdag geopereerd, zijn meniscus is verwijderd en zijn voorste kruisband is vervangen door een kunstof nylon!! Net zoals bij zijn vrouwke hihi!!

Gisteren zat ik bij de dokter {huisarts} voor het invullen van papieren voor de bank en zei ook al van ´juist het vrouwke!`haha!!  En gelijk heeft ze, heb het al twee keer meegemaakt hihi!!

Met mijn knie gaat het nog steeds  niet lekker trouwens, buigen is moeilijk en pijnlijk, net als traplopen enz, maar er wordt geen oorzaak gevonden... leef er dus maar mee....
Darco heedt voor de operatie echt wel honger hihi!!


een mooie foto van een mooie jongen!!

Hij is terug thuis!!

zijn geopereerde pootje!!

nog suf van de narcose!!

Zoals op de foto´s te zien is, het gaat nogal sufjes en rustig!! Ondertussen is onze darco weer helemaal zihzelf!! Vind ie de bench niet meer zo leuk!! en wilt hij in zijn mandjes liggen, maar helaas!! Verplichte benchrust voor minimaal 7 weken... Hij mag er verschillende keren per dag even uit voor buiten zijn behoefte te doen en even de pootjes te strekken en een half uurtje los te liggen, maar daarna hup hup benchrust!!

De rest van dagen ga ik per foto even doen!!
 
De dinsdag heb ik verlof en besluit ik de restjes van mijn brood dat niet aangesneden kan worden, te verwerken tot broodkruim, de stukjes gaan een half uurtje in een oven van 180°C.. ben benieuwd, het is mijn eerste keer!! Maar hierdoor gebruik ik vanaf nu wel mijn hele brood, inplaats een deel weg te doen naar de vogeltje...



Ik doe alles in de blender


En ik  mal alles fijn, wat fijn zo!!


het vogelhuisje is meer verhuisd naar achter, gezellig!!


ook mijn bakken en de waterbakken zijn naar de minicamping...


Mijn vrouw ging hard aan het werk!! 


en ik maakte ondertussen een smoothie van aardbei en sinasappel...


alles wordt gescheiden neergelegd...


De jongens maken zich er niet druk om en doen hun ding!! Hier was darco nog niet geopereerd!! Dit was allemaal de maandag....


Raico denkt ondertussen echt niet aan slapen!! Vrouwke moet met hem gaan spelen vind ie!!


ik heb voor de verwennerij de jongens hun sope gemaakt!! Bouillon zonder zout, 2 liter water, wit van prei {had ik nog liggen in DV= diepvries}pens {nog in DV} macaroni {in voorraad} en rijst die ik niet zo goed vondt { in voorraad} 


nog een deel koud water er over...

kan niet wachten!!

darco heeft er ook wel oren naar

yenzo laat het smaken

hmm lekker!!

dit is wel naar wens...

we eten bij de overschotten van zondag deze lekkere ovenpatatjes

en verse satekes

de rest komt later, ga nog even slapen... heb juist de vrouw naar het werk gedaan, haar poetzak gemaakt en koffie en thee gezet, darco zijn rondje gegeven en een half uur los, nu slaapt alles weer, is het 06.19u en is het tijd dat ik ook mijn oogjes terug sluitçç..!!

Lieve en warme groetjes imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten