borduurbloemfan

zondag 6 april 2014

mijn zondag in de kijker...

in het kort wat er vandaag allemaal van de hand is gegaan...

Ik heb lekker gekookt, verse asperges van de boer met ham/kaas saus en ei


Daarbij een lekkere kotelet, langzaam gegaard in de oven


Moest hierdoor een hele vat doen, ook is er vandaag het huishoudelijke werk door mij gedaan, want...


De vrouw heeft het hondehok eventjes vernield met mijn vader haha!!


De vrouw heeft een nieuw speeltje...


En kreeg er twee cadeautjes van gamma bij...


de poesjes kregen aanvulling, want we waren er bijna doorheen...


Maar ook onze twee anderen krijgen twee zakken...ze doen het goed op deze goedkope brok, met aanvulling van verse soep en koeken...




De bak zit weer goed vol... ze kunnen er weer tegenaan


Onze darco doet het goed...


Ik ga kippen krijgen, en van dit hok wordt een kippenhok gemaakt... jippie!!


Deze pot krijgt achter een nieuw leventje, voor verse kruiden...


Het stuk ren gaat gebruikt worden als deur, zodat de jongens niet naar voor kunnen komen tijdens de hele periode van bouwen...


Tijdens het eten liggen ze lief te wachten op hun plaats


Mijn vrouw smult van mijn kookkunsen, vandaag mag ze de restjes eten...


Onze raico wilt zijn bench terug claimen, hier heeft hij in gelegen in zijn eertse halfjaar... darco ligt er niet veel in, die ligt liever...


Hier, in de mand van raico, eerlijke ruil zou ik zeggen...


Zoals je ziet was het weer een leuke zondag, en het fijne van al, we zijn tegenmoet gekomen met ons papa en hebben hem voortgeholpen... ook heeft hij het één en ander mee aan verf, behang enz, fijn om zo te kunnen helpen, geeft een goed gevoel...

Ja een fijne zondag, op naar deze week, de week van de operatie....

Lieve en warme groeten imke

Borduren schiet er echt bij in, geen tijd, en te moe!! Ga proberen dit echt op te pakken, want voel me er niet goed bij, mis het echt!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten