borduurbloemfan

woensdag 2 april 2014

Opstoot II en de knie!!

Met de opstoot gaat het stukken beter, het vermoeide is eraf, ben weer bijna Imke!!

Op de knie na dan, ik weet niet wat er is, maar lollig is anders!! Ik weet niet waar ik het moet zoeken met momenten, zo een pijn gevoel!! En een andere pijn dan ik gewoon ben in het dagdagelijks leven!! Het is gemenen dringende pijn, die komt en gaat, juist alsog er iets knapt, weer terug veert en een pijnstoot geeft, als je doorloopt {lees mankend} gaat het na verloop van tijd weer, tot de herhaling begint!! De herhalingen van pijnstoten zijn er nu ongeveer de hele dag {als ik mijn knie gebruik, in rust toestand voel ik alleen drukkende pijn, deze kan ik zeer goed hebben} ik zit aan ongeveer één 50 tot 70 keer doorzakken van een of andere spier/pees. Dat vind ik enorme achteruitgang met een maand geleden, ook kan ik nu bepaalde andere dingen niet meer {i.v.m. de pijn!} dat is de knie buigen in staan stand {in lig stand gaat het met moeite en aanhoudende drukpijn} ook traplopen gaat stapje voor stapje en steeds moeilijk, juist alsof de knie vol zit met iets!! {vocht?bloed?} ook lopen wordt steeds moeilijker, ik heb het gevoel dat mijn knie mijn uhm iets wat te zware gewicht niet aan kan {vraag me dus niet om op één been te staan hihi!!}!!

Morgen verlof gevraagd zodat ik naar de dokter kan in de voormiddag, dit moet toch kunnen veranderen, dit houdt geen mens vol!! Al moet ik wel van mijn vouw i.v.m. mijn contract {nog altijd drie maandelijks} en dat begrijp ik en doe ik ook, maar met pijn en moeite!! De vorige keer ben ik 1 dag op de ziekenkas geweest, maar ze houdt het mij nu nog voor!! Ik moet opletten dus, maar aan de andere kant is haar houding voor mij wel goed, want daardoor geef ik niet op!! en dat is ook wel wat waard!!

Hopelijk heb ik morgen goede medicatie waardoor in ieder geval het vervelendste al opgelost wordt!!
En dan vrijdag weer werken!!

Lieve en warme groeten imke, en nu ga ik een avondje borduren seh!! Want moet er morgen niet vroeg uit, jihaa!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten