borduurbloemfan

vrijdag 31 juli 2015

Donderdag: Verlofdag 9

Vandaag vooral véél gepoetst.

Zowel de boven verdieping is grondig aangepakt


eindelijk opgeruimd

hobbykamer gepoetst

onze kamer heerlijk fris

en ons bureau ruimte opgeruimd, heerlijk toch!!

Daarna pauze en wat borduren...

Dan toch onder ook maar door doen en daarna koken:
- aardappeltjes met boerenmix
- bruine saus met champignons 
- appelmoes
- cordon blue met champignon

Het smaakte prima...

Dan is bij mij de kaars uit, ik verzorg de tomaatjes en aardbeitjes nog en ga rusten voor de rest van de dag.
Mijn vrouw wordt tegen 20.00u nog gebeld voor langs schoonzus te komen voor papierwerk. Dan neemt ze schoonzus mee naar hier voor een nachtje slapen!!!
Ze pakken nog frieten { ja weer} met frikandel en kipcorn, maar ik sla over, niet weer frieten.
Ik borduur ondertussen verder en kijk naar de Holocaust van 1942. Verschrikkelijk wat daar gebeurd is, maar het blijft me boeien...

Ik eindig hier met mijn borduurwerk tegen 23.00u gisteravond.

goed door kunnen doen...

Nog even mijn vrouw verzorgen en de buik maakt me niet gelukkig, rood en nieuwe aders die gesprongen zijn... de cortisone lijkt zijn werk niet te doen, net als de pillen. Maar we bijten door...

We gaan slapen, want schoonzus is altijd vroeg op!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten