borduurbloemfan

dinsdag 7 juli 2015

mijn borduurwerk Het Huwelijk

Het is lang geleden dat ik nog eens geschreven heb over een hobby.
Er komt ook zo véél tussen door, dat er van hobby´s weinig terecht komt.

Maar ik borduur nog wel, de kaarten maken is op het moment op een laag pitje omdat het boven gewoon weg te warm is....

Ik ga mijn proces van afgelopen maand tot nu laten zien, het is niet geweldig veel, maar het vordert gestaag! Ooit raakt het AF!!! denk ik!!! hihi!!












Een goede pagina deze maand, toch redelijk netjes, Ik ben de laatste tijd dan ook niet fit door Fybroland, slaap wat meer en kon Twee weken lang niet veel doen, dus vind ik het al bij al netjes gedaan. Hopelijk doe ik in de vakantie veel!!! Want mijn vrouw verlangt er echt naar!!!



Nog wat extra garen voor dit werkstuk, ik blijf maar onvoldoende garen hebben? Dit is al de zoveelste keer dat ik bij bestel, volgens mij ben ik iets te kwistig!!! 


zie hier het bewijs, alle garen van 2015.

Dat was het voor dit hoofdstuk, nu nog mijn tuintje...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten