borduurbloemfan

zondag 26 juli 2015

Gezellige zaterdag.....

En zo is het weer zondagochtend...

Gisteren was een onverwachtse gezellige dag...

Eerst héél erg op mijn gemak wakker worden met mijn borduurwerk en mijn vrouw had al bezoek van haar zus, die wilde bespreken of ze de gedeelde voogdij wilt over har man als zij er ooit niet meer zou zijn. Dus mijn vrouw heeft iets om over na te denken, want dat is een hele verantwoordelijkheid.

Daarna moesten we om 15.00u bij een vriendin zijn die een weekendje naar huis mocht, zoals ik gisteren al had geschreven. Het mocht iets later worden, dus zijn we bij de Peltri een cadeautje gaan kopen met onze vriendin Cindy erbij en daarna zijn we met haar beland in het café Heidebloem... even wachten tot onze vriendin zou sturen dat ze bezoek kon ontvangen.


aan de cola light...

Dan besluiten we plots om te gaan uiteten met ons vieren { vriendin cindy heeft een verloofde die natuurlijk ook mee gaat, genaamd cindy haha!!} Dit is trouwens een foto van het verlovingsfeest.

wij met Twee andere vriendinnen op het feestje.
De vriendin met het zwarte t-shirt trouwt bijna met haar verloofde Celina...
Dus bijna een feestje haha!!
Als we van de vriendin afkomen gaan we naar huis en een half uur later gaan we naar De brugwachter in Lommel met onze vriendinnen en komen we er plots achter dat er een bbq is voor een schappelijke prijs van onbeperkt eten { 25€} dus vrouw lief beslist de BBQ en we hebben lekker gegeten, heerlijk gebabbeld en genoten van het samen zijn. Om 21.15u moeten we echt naar huis want vrouw lief moet haar Ledertrexaat nemen en verzorgd worden.

Als dat gedaan is borduur ik nog wat en vrouw lief slaapt al op de bank.

Dit is mijn progress van gisteren

vrijdag



vandaag Zondag

Nog maar één rijtje te gaan.

planning voor vandaag:

winkelen bij de Albert Heyn
kijken voor schappen
naar bokrijk!!!

Ben benieuwd naar vandaag....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten