borduurbloemfan

woensdag 22 juli 2015

Een rustige derde dag van het verlof...


Een héél rustig begin met opstaan rond half tien. Mijn vrouw was al op van 7, om de vuilniszak buiten te zetten. Den pipo blijft meteen op haha!! Geeft de honden eten en begint de dag met veel koffie.

Niet veel later kan ze bellen voor de bloeduitslagen, maar ze zijn nog altijd niet binnen?
Tussen 18/19 nog maar eens proberen, we moeten het voor vrijdag weten, daar ze naar 15mg moet gaan, maar als de leverwaarden niet goed zijn dan moet ze blijven op 7.5mg.

Daarna gaan we de deur uit en richting hamont om bij van hout wat soep, dunne frietjes enz te halen. Daarna naar de hobbyhoek voor het gras....


jaja eindelijk gras haha!!!


en het nieuwe boekje...

Daarna naar de jongens, even uitlaten, de diepvries spullen opruimen en opnieuw de baan op en naar lommel naar de Brico voor een rieten hekwerk, maar TE DUUR, dus weer zoeken naar een andere oplossing. Ook wilde ze graag een apparaat dat gemakkelijk is voor het ramen wassen... Maar wederom met 70€ vind ik dat veel te duur, dus NOPE!!! Nog maar op de oude manier voor mijn vrouw, ze mag wachten op ecocheques haha!!

Dan lekker naar de MAC, en hup naar huis voor de jongens. Even spelen met RAI en YENZ en dan beginnen aan de klusjes die op de planning staan. Even vegen, wat dweilen en strijken. Pfoe 2 uur later heb ik alles gedaan. Heerlijk!! Even ontspannen met borduren en dan hup weer naar buiten even spelen met de honden en dan voor in de tuin onkruid plukken. Vrouw doet achter in de tuin. Daarna is het echt gedaan voor mij, vrouw lief gaat nog even door, maar ondertussen is het 18 u en ik ben op! Ook de jongens hebben honger, dus hup eten maken voor ze en binnen 5 minuten is het moment waar ze de hele dag naar uitkijken weer gedaan haha!! Het was diner vandaag, een soort soep voor honden, met brokken en groenten. Altijd een succes hier!

Ik ga terug naar binnen en borduur de hele avond, eet en broccoli soep en ga weer verder, maak nog onze twee kammen schoon dieik had laten weken in water en ga weer verder, kijk ondertussen wat tv en dit is mijn uitzicht...


Heerlijk toch?


En zo ver ben ik nu, zeker 8 blokjes verder op één dag... een goed resultaat.

Het is nu 22.24 u en dedag is wer bijna om, met de Apocalyps van Hitler op tv ga ik nu verder met borduren, mijn vrouw gaat een dutje doen op de zetel, heb juist haar been ingewikkeld en haar toegedekt met een deken. De vriendjes hebben een schink gehad en zijn nu in de zevende hemel aan het dromen, met pootjes die alle kanten opgaan, ogen die op en neer gaan en tevreden gezichtjes... 

Het was een heerlijke dag....

Morgen naar Valkenswaard voor de Markt, daarna misschien nog eens nar schoonbroer in het ziekenhuis, hij gaat binnenkort naar een Bejaardentehuis in MOL, eindelijk!! Want hij is op de A dienst niet op zijn plaats...

Op naar dag 4 van het verlof!!

Oh  en ik heb nog een tomaatjes en twee aardbeitjes kunnen plukken, geweldig hoe alles groeit en bloeit!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten