borduurbloemfan

woensdag 22 juli 2015

update hobbykamer


Eindelijk eens opgeruimd { twee weken terug} het was hard nodig!
Mijn bureau heeft weer ruimte.... het laadje is onder het bureau weg,  de albums zijn tijdelijk naar daar verhuisd omdat ik méér ruimte nodig had in de kast.


Het kleine bureautje is nu mijn werkplaats voor materialen, op de lade kast van de ikea een doos met verkoop spullen { maar door de ziekte van mijn vrouw is het er niet meer van gekomen} op de andere ladekast staat mijn duurste aankoop te pronken.


Mijn kast aan de muur puilt uit...


Maar het is opgeruimd in de kast, met mijn papier allemaal mooi op een rijtje...van duur naar goedkoop enz...


In deze kant andere hobby´s zoals schrijven, boeken enz...

Kortom eindelijk weer een nette kamer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten