borduurbloemfan

donderdag 9 juli 2015

Op naar Leuven!!!!

Gisteravond toen ik mijn vrouw ophaalde had ze het moeilijk, emotioneel gaat ze echt door een rollercoaster nu, arm ding! Ik vroeg haar haar te douchen, maar eer ze er aan toe was was het 23.00u, eer ze klaar was 23.15u en maakte ze mij wakker op de bank. Ik maakte 12 nieuwe foto´s van het been en de buik op aanvraag van Dokter Mentens voor Leuven, ik verzorgde haar been en zwachtelde deze in, een nieuwe vlek maakt zich meester van haar been, maar dit keer trekt het naar de enkel. Een paar cm been heeft heidi nog ´gezond` over!!

 

Ook haar buik moet deze keer van de dokter ingesmeerd worden, leuk vond ze het niet, maar het is beter, hopelijk houden we hierdoor de snelheid een beetje tegen. Dus ook deze ingesmeerd en eindelijk om 00.15u kon ik gaan slapen!!! Ik moest er om 05.00u weer uit!!! WHAAHAAA niet te doen dus!!!

zonder de buik in te trekken

met intrekken van de buik

Zoals je ziet kan heidi haar buik niet meer intrekken op deze plaats, het ziet er dan alleen maar verrimpelder uit!!!

Deze morgen maakte ze mij om 04.30 u wakker dat ik op moest??? Echt niet!! Volgens haar toch echt wel, dus hup naar beneden en ze was aan het eten!!! Ze gaat op de bank liggen en valt in slaap! Ik moest toch gaan werken om 06.00u dus terug gaan slapen had geen nut, maar vreemd was het wel! Ik maak haar wakker en wordt gebracht { we hebben maar één auto en beide een op het moment zwak lichaam en kunnen dus beide niet op de fiets!!} 

Ik was een wrak deze morgen, ik kon niets hebben en heb veel alleen gewerkt, zonder de collega´s om mij heen, gelukkig gaat dit gemakkelijk met mijn job! Ik zorgde dat ik het druk had en denderde gewoon door op automatische piloot. Mij zorgen makend en gewoon weg moe en ook mijn Fybro speelt wat op door de stress denk ik, mijn armen doen zeer en ook mijn been en nek zijn mpijnlijk, ik heb al drie dagen slecht gegeten en als ik eet kan ik meteen naar de wc, de motilium is niet aan te slepen bij me en de buikpijn gaat al dagen niet echt weg. Ben heel stress gevoelig, ook al zien de mensen het niet, inwendig ben ik echt op!
Op een gegeven moment na de pauze al wordt ik gebeld dat we MORGEN naar LEUVEN moeten, dat noem ik nu DRINGEND!! Ik verschoot me te pletter en moest mer er echt even op instellen. 

Nu praktische dingen regelen, mijn verlof, haar halve voor vandaag!!! en haar klein verlet voor morgen!! geld ophalen van de bank voor eventueel onderweg iets te eten of andere zaken, haar medicatie van de laatste maanden klaar zetten, en nog naar de dierenarts om 17.00 u voor onze jongste die een redelijke zware aanval heeft van zijn allergie, dus nu is mijn cortisone voorraad op en moet ik bij hebben. Onze raico is hierdoor gevoeliger voor binnen plassen, en daar moet op gelet worden, meneer heeft dan meer dorst en daardoor ook meer urine!! 


Ook valt hij door zo´n kuur af, waardoor zijn gewicht in de gaten gehouden moet worden en daarnaast was hij vandaag na het spelen van misschien 5 minuten stik kapot, dus energie zit er niet in, ook al wil hij het wel! Hij valt om als ik door ga!!

Ik heb juist alle nieuwe foto´s door gemaild naar dokter Mentens, zodat zei die nog spoedig door kan sturen naar leuven. Ook gevraagd of ik vanavond wel moet smeren met cortisone en of ze nuchter moet zijn!

Op naar morgen dus!! Wauw, wat eng!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten