borduurbloemfan

dinsdag 21 juli 2015

van alles gebeurt er in de vakantie { foto´s}

raico is jarig geweest en krijgt een cadeau.
Zijn bal is zijn nieuwe trots... 
Yoena is ook 4, proficiat lieve meid!!!

twee zo verschillende honden, maar beide zo geliefd...

Mijn tuintje ingekort, de vele regen, maar ook zonneschijn had haar eigen wereldje gecreëerd.

zelfs derozen van mijn tante bloeien en waden zich een weg tussen de tomatenplant door!!

ook de tweede struik begint aan zijn tomaatjes, yeey!!!!

mijn vrouw de kok...

heerlijk zo´n nieuwe uitgebreide keuken...

ons eerste tomaatje....

even proeven en....

goedgekeurd!!!

jarig zijn betekent ook UITDELEN!!!!

YUMYUM!!

ze staan met smaak te wachten...

met ongeduld bedoelen we dan...

nee ik wil niet als enige een kalkoenpoot!!!!
ik wil het zelfde als de broers!!!

heerlijk smullen...

maar wat nu? darco wilt zijn poot niet, Raico wil je ruilen????

tuurlijk vvrouwke, als ik de poot krijg en een stuk van de stengel!!!
Grote lieve jongen toch!!!

en darco heeft weer gewonnen, dat ik een stuk van de stengel af deed was niet helemaal naar wens, wat geblaf en zenuwachtig getrippel tijdens het zagen en breken, maar met zijn stukje toch uren in de weer...

en ik heb weer wat zwart erbij gedaan....
We zijn twee dagen ver in de vakantie en we hebben nog wel even te gaan, ondertussen maken we het huis schoon, hangen we een kapstok op in de badkamer, zorgen we voor ontspanning in de vorm van een terrasje met vrienden op de kermis in Neerpelt met een frietje, gaan we naar schoonbroer in het ziekenhuis en is mijn vrouw deze avond nog eens naar schoonzus geweest om te babbelen over schoonbroer zijn verplaatsing binnenkort. Bezoeken we een een klein beetje eenzaam petekind dat denkt dat ze ziek is haha!! Maar na wat aandacht en de zekerheid dat haar ma echt wel morgen terug komt van haar week vakantie is onze 19 jarige weer rustig!!! Als je een dagje niets te doen hebt kan eenzaam zijn vervelende bijwerkingen hebben, !! We gaan nog naar andere schoonzus die in Oteppe is met haar vriend. en zo kabbelen we door, rustig!!

op naar de volgende dagen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten