borduurbloemfan

zaterdag 25 juli 2015

dag 5 van het verlof...

Gisteren was het dag 5, het gaat snel, te snel, maar aan de andere kant vervelen we ons ook wel wat daar we niet OP VAKANTIE gaan haha!! We doen eigenlijk gewoon onze dagelijkse dingen...

Zo heb ik gisteren weer geslapen tot 09.00u terwijl vrouw lief al op was. Rustig vandaag, wakker worden met een tasje thee.

Ik heb véél pijn en dat is jammer, maar gelukkig wordt er niet gewerkt waardoor ik kan rusten. Maar ik lig wel een halve dag plat op de bank. Kijk een film en rust veel. Mijn vrouw gaat ondertussen naar Weert, van Craenenbroek bezoeken, ze neemt wat huishoudelijke dingen mee terug, zoals een apparaat voor de ramen dat ze graag wilde, maar bij Brico 80€ koste, ze vond het voor 44€ daar, dus nam ze het mee. Vrouw lief weer gelukkig haha!!

Als ze terug is, beginnen we langzaam aan aan onze dag, we poetsen onze dagelijkse ronde en beginnen al op tijd met het opwarmen van het eten van gisteren, lekker makkelijk! Mijn vrouw probeerde verschillende keren om schoonzus tot hier te krijgen, maar om 16.00u had vrouw honger en begonnen we dus zonder haar. We wassen ons en om 19.00 u is het tijd om te gaan naar schoonbroer in het ziekenhuis. We hebben verse aardbeien mee, en moeten van 20 tot 20.30 u oppassen, want schoonzus heeft een bruiloft. Dat doen we natuurlijk met liefde, en ondertussen als schoonzus weg is, eet hij alle aardbeien op en wordt hij moe. Om 20.30 u moeten we weg, want het bezoek uur is gedaan, we stellen hem nog even gerust, want een beetje paniek is hem meester, maar hij wordt rustig en met een gerust hart kunnen we vertrekken.

Petekind Daphni van 19 was bij ons en we gaan nog een terrasje doen, het slechte weer nog net voor. Vrouw lief neemt een milkshake banaan en petekind een milkshake chocolade. Ik neem een thee en we praten nog wat over de situatie van schoonbroer en gaan dan petekind thuis afzetten want om 21.30u moet vrouw lief haar medicatie van deze week beginnen.

Eenmaal thuis verzorg ik haar, geef ik haar haar medicatie. We starten vanaf vandaag met twee Ledertrexaat. benieuwd of ze er iets van merkt, tot nu toe niet in ieder geval. Het gaat goed met haar, haar been ziet nog wat rood, maar het mindert. Haar buik is al weken rustig, maar gisteren was het wat donkerder, maar het kan zijn dat ze wat last had van de rand van haar broek die in haar buik stond. Eenmaal ingewikkeld kijkt ze nog wat tv en niet veel later slaapt ze.

Ik borduur nog wat...

donderdag 23/07

vandaag 25/07
Het gaat lekker vooruit met het zwart, wel wat saai, maar vooruit haha!!

Vandaag zaterdag staat er op de planning, rust en een bezoekje aan een vriendin die voor het weekend naar huis mag tijdens haar opname van de A dienst. Maar dan ergens anders en strenger dan hier in het ziekenhuis. Ben op het moment de naam van de kliniek kwijt, maar in ieder geval mag ze naar huis tijdens de weekenden en heeft ze graag bezoek, dus om 15 u gaan we naar daar, met een goede vriendin van ons. Ben benieuwd hoe het met haar gaat.

Voor de rest niets vandaag, want het is ontzettend slecht weer... 
Een rustig weekend dus... en dan maandag dag 6 van het verlof!! Wat gaat het snel!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten