borduurbloemfan

zaterdag 1 augustus 2015

verlofdag 10: vrijdag

verlofdag 10 alweer, we zijn rustig aan opgestaan en begonnen aan de dag met voor de vrouw véél koffie en voor mij een tas thee...

Vandaag staat er niet denderend veel op de planning, het wordt een mooie dag met veel zon dus genieten is de boodschap.

We gaan nadat mijn vrouw mijn schoonzus naar huis heeft gedaan naar Bree markt. Ontzettend druk, 1 uur rondrijden voor alleen maar parking, pfoe, bij mij was de lol er wel af. Maar ja, het was toch wel fijn zo even met zijn tween, en ongelooflijk maar waar, vrouw lief pakt wéér een friet, ongelooflijk!! Ik paste nog maar eens, ik moet dringend het gezond eten aanpakken, want deze vakantie is een friet vakantie precies.

We struinen wat rond, kopen bordjes van een blonde lab en een beagle en oren voor de jongens...Vrouw lief wilt en krijgt slippers, die beduveld duur uitkwamen { stond een bordje langs deze van 18 €, maar natuurlijk stonden deze daar niet helemaal bij en plotseling waren deze 29€, tja nee zeggen is dan niet onze sterkste kant... want ik gun het mijn vrouw, vooral nu ze het moeilijk heeft is een cadeautje altijd leuk, ook al koop je het zelf.

We kopen nog aardbeien voor schoonbroer en dan gaan we na cola en cola L naar huis. Daar even de spullen opruimen en de aardbeien wassen.

oh ja en vrouw lief had ook nog een pyama gevonden voor haar zelf

de nieuwe bordjes...

even lekker wassen...

Dan gaan we naar schoonbroer, daar aan gekomen is schoonbroer aan het slapen en wachten we even af... een half uurtje later wordt hij wakker en nemen we hem met de rolstoel mee naar de cafetaria.. daar eet hij een stuk vlaai, maar hij kan het niet echt meer, hij prikt niet meer met zijn eten, maar schuift zijn eten, alles zit dus onder, maar hij doet het zelf en dat is weer een stimulans voor hem... niet helpen is moeilijk, maar noodzaak voor zijn ontwikkeling achteruit niet te versnellen...
Dan gaan we een blokje lopen door een klein bos in de beurt en helpen we hem nog op zijn stoel op zijn kamer en geven we hem aarbeien die wij mee gebracht hebben. We zijn er dan 2 uur geweest en hebben er behoefte aan om naar huis te gaan, dus vertrekken we weer richting onze vriendjes.

Maar eerst nog boodschappen doen bij de Albert Heyn, want vrouw lief moet vandaag met haar 4 de x ledertrexaat beginnen en mag dus geen alcohol, dus gaan we jupiler halen zonder alcohol...

Als we thuis zijn, zijn de jongens helemaal in hun sas natuurlijk, eerst snel een bal spel en dan eten.

vandaag eten ze gebakken kippen hartjes als verrassing


en dat maakt ze helemaal blij....

Dusrap de kippenhartjes bakken en een beetje afkoelen en dan smullen maar.
Daarna is het rusten voor mij, want vrouw lief gaat tegen 21.00u nog op stap, er is een afscheidsfeestje van een café en onze vriendinnen hebben gevraagd of we mee gaan, maar dat is niets voor mij dus ik pas... daarnaast heb ik last van fybroland en heb juist 2 pijnstillers ingenomen, en die hielpen nog voor geen meter. Ik ben tot 20.30u in slaap gevallen en na het slapen en vertrekken van vrouw lief kijk ik nog rustig tv, geen borduren vandaag...

Om 23.00 u ga ik naar boven en om 03.30u hoor ik vrouw lief binnen komen, we hebben goede waakhonden, althans onze Rai, want yeey wat deed dien lelijk, mar dat is alleen maar goed uiteraard!! Ik voel me prima veilig zo haha!! Maar als ze doorhebben dat het BAASJE door dien deur komt is het helemaal goed, friemelen en blij en ik ook naar beneden. Ik luister nog naar de verhalen terwijl ik haar verzorging doe...
Haar been wilt ze toch ingesmeerd hebben, en knapste van alles mijn vrouw heeft COLA L gedronken, wauw!!! Echt knap van haar, chapeau!!

Dan gaan we slapen, maar ook in bed zat ze nog vol verhalen, dus sluit ik de dag af met een vol hoofd haha!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten