borduurbloemfan

woensdag 5 augustus 2015

Verlofdag 13: nog altijd ziek { buikgriep}

vandaag nog altijd niet veel beter...

Ik maak een afspraak bij de dokter vanwege dat mijn Cymbalta op is die ik neem voor mijn Fybro.
Dus toen ze vroeg hoe het voor de rest ging zei ik dat ik wat last had van Diarree en buikpijn, maar me geen zorgen maakte. Ze dacht aan buikgriep, dus gewoon rusten en door doen.

Dus zo gezegd zo gedaan, ik ren nog af en toe naar de wc, maar ik slaap minder dan gisteren. Zo stond ik vandaag om 08.00u op en begon na een tas thee aan papierwerk voor de BTW aangifte van onze verbouwing. Niet zo moeilijk en dus zo gedaan.

Om 14.00 u is mijn vrouw het thuis zijn beu en gaan we naar de markt in Lommel, om daarna een terrasje te doen bij Tuincafe en dan door te gaan naar de KBC bank waar we gaan zien of dat wat we invullen voor de BTW in orde is. Mijn vrouw is een heel onrustig iemand en heeft dien zekerheid nodig. Met veel geduld helpt Walter ons en ik krijg de goedkeuring dat ik het prima had gedaan, dus het kan voor het echt ingevuld worden.

Ik wordt ondertussen toch weer zieker en heb veel buikpijn, maar eerst wilt ze nog naar de winkel, zo gezegd en zo gedaan, maar ik blijf braaf in de auto, dien drukte heb ik even geen behoefte aan.
plaatje van google
Als ze terug komt ga ik rusten en een boterham eten, het is ondertussen 16.00 u  en het is het eerste dat ik binnen krijg, En het blijft erin, yeey!!!
Daarna begin ik an de BTW papieren in te vullen en daarna heb ik het echt even gehad. Ik ga borduren. Vrouw lief gaat copies maken die noodzakelijk zijn en gaat rechtstreeks door naar haar zus en petekind voor een babbel. Ondertussen heb ik toch geen zitkont en ga ik de honden eten geven, de planten water geven en met raico spelen, daarna ben ik weer op en ga weer borduren.

Schoonzus komt nog praten over haar man, maar ik heb daar alles behalve behoefte aan, iedere dag zien we haar en het wordt mij te veel. Een klein beetje ruzie tussen vrouw en mij is het gevolg, maar ik zie ook aan haar dat zei het ook TEVEEL vind. Gelukkig blijf schoonzus niet lang en blijft ze niet slapen, het is niet dat wij nu iets gaan doen, maar ik ben graag op mezelf zonder altijd maar de ellende van een ander te horen, zeker als ik al niet op mijn kilo ben. Gelukkig geeft vrouw lief mij gelijk, het kost haar ook veel energie. Ze zou eens een dag weg willen zodat ze niet kan komen, maar daar wij wat op het geld moeten letten en een uitje nu eenmaal geld kost is dit moeilijk! Maar gelukkig begrijpt ze mijn gevoel eindelijk!!

Daarna is het weer rust in huis, ondertussen is het toch 20.30 u en ga ik mijn vrouw verzorgen, we zijn gestopt met de blauwe plekken zalf, dus een zalfje minder. De buik ziet wat rood en ook haar been, wat is deze ziekte toch slopend en dan heeft ze nog de goede vorm!!! Ze slaapt ook nog veel. Ook jeukt haar been sinds vandaag heel erg??? En glimmen, het is juist een spiegel!!

Ik borduur ondertussen verder aan het huwelijk en krijg veel gedaan.

eergisteren

vandaag

Iedereen alvast een fijne donderdag, het wordt warm, heel warm dus verzorgd u goed!!
Onze vakantie loopt stilletjes aan naar het einde..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten