borduurbloemfan

zondag 16 augustus 2015

Paardenliefde....


Paardenliefde.
5.2 steken Evenweave
33x29cm
22 kleuren
Startdatum: 10 - 08 - 2015


Ik ben begonnen aan Paardenliefde een 6 dagen geleden, ik maak dit kruissteekpakket voor mijn zusjes 10de verjaardag op 1 september 2015. { ongelooflijk dat ze al tien wordt!!!}

Ze is dol op paarden en dit symboliseert die mooie liefde die wij delen als zussen, geborgenheid, vertrouwen en liefde...

Ik ben nu 6 dagen bezig en ik heb nog een kleine 1.5 week, het wordt krap, maar volgende week heb ik de vroege en heb ik de hele namiddag om te borduren, daarnaast heb ik morgen nog verlof vanwege gisteren hemelvaart dus heb ik ook tijd om goed door te doen.

Het borduurt fijn en je ziet snel resultaat en dat is het leuke aan zo´n kleiner werk.

Hier de voortgang van 6 dagen
10 augustus: een nieuwe start

alle 22 kleuren

Dag 1

heerlijk bezig

helaas ook uithalen wat fout gaat { tot 2 x toe}

dag 2

dag 3

dag 4

dag 5 
dag 6

Ben benieuwd naar de volgende updates, want het is leuk om te zien hoe het groeit, waardoor je er graag aan werkt.

Vandaag eerst naar een tante in Weert, dan is er kermis hier in de buurt en vrouw lief wilt uiteraard weer een kermis friet en is er dus weinig  geen tijd voor kruisjes.

Maar morgen heeft ze de namiddag { ze heeft de vrije dag afgelopen vrijdag gehad}waardoor ik volop tijd heb.

iedereen een fijne zondag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten