borduurbloemfan

dinsdag 2 juni 2015

Alweer dinsdag... mag ik zeggen dat de tijd ´vliegt`?

Het is ongelooflijk hoe de tijd voorbij gaat, zo heb je weekend... zo heb je er al een werkdag op zitten en mag je zo ´wéér` vertrekken... Dus waar blijft dien tijd!!!!! De dagen vliegen letterlijk voorbij en met ouder worden lijkt het alleen maar erger te worden!!

Maar ja, dit wilt natuurlijk zeggen dat ik gewoon een druk leven heb waarin weinig getaffeld wordt! Echt waar, ik ben niet iedere dag zo LUI als de zondag hihi!!

Zo heb ik nu de namiddag en dat wilt zeggen aanwezig zijn op het werk van 14/22u in de hoop dat de tijd VLIEGT, waarna je thuis komt, moe maar voldaan en je hoopt dat de tijd zijn gemakje een beetje neemt zodat je iets gedaan krijgt!!

Zo ben ik vandaag naar de hobbyhoek geweest en super leuke dingen gekocht...


scrapbook papier, 50 vel nu € 10,00
deze actie is de hele maand juni geldig.






 




geweldig toch???? of ben ik alleen overenthousiast???

Dus ik naar daar, maar ik hield me niet aan de regels... Bas kan goed verkopen hihi!! Dit is toch ook leuk en dit gaat ook hoor en zelf zie ik dan nog dingen en voila we zijn vertrokken...

OEPS!!
alles....



3 x geen verschillende motieven hihi!! Kwam er pas achter toen ik thuis was dat het hondje                { trouwens super scheetig} ook baby boy aan de achterkant heeft!! maar niet getreurd, I love it!! Zo schattig!!


Tel daarbij deze enorm leuke stickers voor kerst, zo leuk voor scrapbooking...




of deze schattige ballerina´s, voor een meisjes kaart, geweldig... van het weekend eens een maken!!




En dan deze stempels, zijn  ze niet schattig, ik vind de koetjes enorm leuk!!


dit is het nieuwe papierblok van marianne design...
tuurlijk al in mijn bezit, daar het op de blog stond en ik verslaafd ben!!!
{ goh denk je dat imke}



en het scrapbookpapier ging mee naar huis...

ikke weer content... te content!! Want leg het maar eens uit aan de vrouw!!!
Ja, maar ik heb een excuus, BAS doet koopjes en het zou dom zijn om die te laten liggen!!!
VOILA en ik blijf bij mijn standpunt...

Misschien in JULI braaf zijn om eindelijk die sizzix te kunnen betalen!!!!!! Of wacht ik denk ineens VAKANTIEGELD jippie!! Dat is bijna, ge zo niet braaf zijn met die centjes!!! Toch een beetje niet, want hier moet nog een grellige tuin aangepakt worden....
En ik wil { lees goed WIL} nog schappen op mijn kamer, op de kamer van de vrouw { wasruimte hihi!!} en de kelder... ook duur!! En mijn huisje heeft zin in meubels, mooie meubels van ODRADA ofzo!!! PFOE ik moet meer gaan werken, of een miljoen winnen dat mag ook!!

Want wij zitten hier een beetje in een strijd, ik wil op de markt

Afbeeldingsresultaat voor markt

gaan staan, maar de vrouw wilt NIET dat ik dit doe, want dan hebben we nog minder tijd voor elkaar... tjee!! Keuzes!!! De markt wint tot nu toe nog!! Maar voor hoe lang, want het gezaag van vrouw lief kan diep gaan en non stop door gaan... trouwens eer jullie denken ´jee die geeft ook maar weinig om haar vrouwke` vrouw lief is zelf afgelopen weekend twee dagen weg geweest ... één keer roxette van 15 tot 01u en de volgende dag café hangen van 15 tot 22.30u, en echt gemist zal ik niet zijn... de zondag MOEST ze dus thuis blijven, want ze wilde weer caféhangen hihi!! Ze is geen thuis zitter merken jullie dat op?

We zullen er wel aan uit komen, misschien 3 op de 4 weekenden doen, zodat we toch nog ergens een dagje kunnen plukken, daarbij heeft ze de zaterdag toch??? en het is nu niet dat we zo een boeiende dingen doen thuis, op mijn pyama dag hihi!!

Och dat is zeveren, maar wat ik wil zeggen is dat mijn gevoel twee kanten op gaat,  ik wilmijn boeken verkopen, ik wil mijn kleren en schoenen kwijt en ik wil een probeersel doen met creatieve dingen, lukt het niet, awel dan heeft ze weer iedere zondag mij op haar lip hihi!! Dan zou ze blij zijn dat ik weer iets nutigs deed!!! hihi!!

ach nu ga ik het huishouden doen, het is vies weer dus dweilen gaat geen nut hebben in huize steevens, want de jongens houden van modderpoten... maar een stofzuig momentje zou géén slecht gedacht zijn en een beetje afwassen, opruimen en stofvegen... druk dus, want ik heb nog maar 2 uur!!!

alé ga aan de poets
Afbeeldingsresultaat voor poetsen grappig

xximkexx

http://dehobbyhoek.blogspot.be/ nu leuke promoos..... vandaag foam Foamplaten a4 normaal € 0,80 p.st.
Nu alleen dinsdag 2 juni
20 stuks in verschillende kleuren € 7,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten