borduurbloemfan

maandag 8 juni 2015

afsluiting weekend gevoel!!!




Weekend!!!

Is er iets fijner? 

Zo genoten wij van het heerlijke weer... ik knutselde  mijn nieuwe trots in elkaar met maar een paar 

^@&§ç momenten... ondertussen staan er zelfs plantjes in { voor de helft} maar de zand is op dus morgen lekker opnieuw winkel, ik kan nog makkelijk meer plantjes gebruiken, dus dat wordt lekker snuffelen!!!

We kochten een zeer goedkope bbq voor dit jaar, maar hij ´bolde` prima...


















Ondertussen deed onze darco rusten na een vechtpartij met de andere twee!!! Het gebeurt hier niet veel, maar als het er tegen zit, dan wel serieun wie de baas is!!! En onze jongen kan lang boos blijven en ze hebben dus een afkoel moment moeten krijgen... Gelukkig vergeet een hond snel de trigger voor het vechten!
Mijn vrouw krijgt de schrik dan te pakken en laat ze doen in de hoop dat het goed komt, maar een hond kijkt niet naar een beetje bijten, maar een hond bijt door!! Zeker onze Raico is gevaarlijk daarvoor, met zijn agressie naar honden. En ik ga er dus tussen staan, onze darco trek ik weg van de situatie en de andere jaag ik weg door ze te laten voelen dat ik dit gevecht beeindig!! Ze moeten weten wie de baas is, en dat ben IK!!




Maar dat terzijde deden we iets doms vandaag, onze buitenkussens uitwassen... Nu krijgen we dus absoluut de binnen vulling niet meer goed!!! Domme wij!! 





Ik heb de zondag nog wat plantjes gescoord.... gezellig !!









Vandaag kwam ook onze jaarlijkse bestelling van parfum binnen... Wij maken ongeveer twee flesjes per jaar op! ook heb ik een oogpotlood genomen en lippenbalsem voor mijn vrouw!!

Maandag 8/06/2015

Het is alweer maandag, wat vliegt den tijd in het weekend!!! Ik heb de vroege en mag dan rustiger aan doen als ik thuis kom...

Daardoor had ik alle tijd om deze bereiding te doen: Milde curry ssaus met kip, ui, lente ui en bloemkool... Lekker!!! Nog wat aardappeltjes erbij en vrouw lief heeft een smakelijke maaltijd morgen!!


Daarna doe ik de vaatwasser uitruimen { wij gebruiken deze alleen in het weekend tijdens de nachtstroom, net zoals we alleen wassen in het weekend, strijken in het weekend en onze gsm opladen na 22u of in het weekend, ook met brood bakken wordt hier rekening mee gehouden} We proberen zo een beetje zuinig met onze energie om te gaan.

Daarna ruim ik de keuken op, doe ik buiten een ronde, waterbakken vullend, kattenbak vullen, ontlasting opruimen en ik doe mijn eerste poging tot het opvullen van mijn kruiden bak.
Dan geef ik de jongens eten en als ze wel gesetteld zijn en de buikjes gevuld, ga ik naar boven.
Ik maak twee opnamens voor youtube van de aankopen en maak een kaart{ niet echt content trouwens, weet je wat helemaal niet zelfs}


met embossing

Was een goed weekend, nu een goede werkweek!!!

xximkexx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten