borduurbloemfan

maandag 8 juni 2015

Gorjuss Girl producten!!!!



Gorjuss Girl


Een tijdje geleden bestelde ik bij een hobbywinkel in Nederland via het www een pakketje met 3D vellen, stickers en Gorjuss girl producten... Ik wilde wel eens zien waar die youtube filmpjes over gingen...


Decoupage set vierkante kaart...
Kaart en 3D, inhoud voor 1 kaart met extra´s


mijn eerste stempel, TROTS!!


3D vel, zo schoon!!


nog zo´n schoontje!!


Dit schatje zit met drie anderen te wachten op een verwerking door mijn handen!!
3D decoupage set compleet voor 4 kaarten


oké de foto is scheef, maar het is dus dit... 4 vellen design papier en 4 vellen 3D uitdruk.



En natuurlijk kan de paperblock niet uit blijven...

Morgen ga ik er eens heerlijk voor zitten!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten