borduurbloemfan

vrijdag 12 juni 2015

hoe gaat het nu?

Ik ben eerlijk als ik zeg.... beroerd!!!
Dit doordat fybroland dit keer goed toe geslagen heeft...

Maar het gaat beter met de medicatie, ik neem er drie per dag sinds gisteren.. Ik slaap heel veel en ben wat misselijk, waardoor dat ik ook mijn maagbeschermers in ben gaan nemen sinds vandaag...
Ik heb weinig honger, waardoor ik dus weinig binnen krijg, als ik eet voel ik me niet lekker... De diarree die ik meestal wel heb bij een opstoot is nu onder controle... gelukkig!!

De pijn is nu dus onder controle, maar goed dat ik vandaag nog had gekregen van de baas, want werken en medicatie was niet goed gekomen, daar ik me niet geweldig voel!! Veel slapen, om de zoveel uur denk ik!! Maar ik zal het nodig hebben... ik loop al niet meer mank, waardoor ik weer wat meer ontspannen ben in de benen. Mijn linkerschouder krijg ik sinds deze namiddag ook wat meer ontspannen, waardoor deze spieren ook minder pijn doen... het gaat dus de goede lijn in!!

Voor de rest...

Heb ik afgelopen woensdag deze kaart gemaakt...
3D kaart


Deze is van donderdag... 


de binnenkant


En deze is van gisteren, maar geen kant en klaar decoupage kit...
Dus een beetje eigen ingeving...


Nieuwe foto´s van onze jongens





Zo lief!!!

Door dat kaarten maken nu te vermoeiend is en ik weinig concentratie kan opbrengen ben ik weer aan het borduren... heerlijk!!



nog even en er is eindelijk nog eens een pagina af!!!

Ik wens iedereen een fijn weekend...
imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten