borduurbloemfan

dinsdag 23 juni 2015

dagactie.... en aankoop

dagactie is vandaag alle stickers 0.50€ p.st....

Ik heb deze stickers al en ze zijn echt leuk om te gebruiken,vooral die zachte...

Ik ben gisteren nog even daar geweest, en  heb me niet helemaal gehouden aan mijn ´dit wil ik alleen maar kopen` want ik kwam ook thuis met deze

leek mij een hele mooie...

en natuurlijk heb ik deze ook

kwestie van verzamelen....

De andere was al uitverkocht en hoop ik binnenkort te hebben, daar ik nu geen auto mag rijden in verband met de zware medicatie die ik neem voor de opstoot, hoop ik zaterdag mijn vrouw mee te krijgen haha!!

Dus dat is nog in afwachting...

Op borduurgebied heb ik een mail terug gekregen, maar of mijn 26 x borduurgaren nu onderweg zijn? eerlijk gezegd geen idee!! Ik bestelde ook nog 5 pakjes naalden maat 28.
Ze had nog 3 kleine kitjes van 6€ de stuk voor me gevonden, eens zien of ik deze neem ja of nee...
We kennen het antwoord denk ik!!! 

Nu rusten want ik heb juist mijn spierverslapper ingenomen en daar val ik altijd van inslaap, dat geeft mijn lichaam de broodnodige rust na een dag werken met pijn...
Vandaag drie pijnstillers moeten nemen om het vol te houden, 2 x zaldiar en 1x dafalgan 1 gr.
Hopen op een betere tijden....

Want zoveel medi is ook slecht voor het lichaam!!!


Ik heb trouwens wel lekker kunnen door borduren toen ik gisteren wakker werd om  uhm !!! Half zeven ´s avonds!!! 
foto is iets donker...

Zo zag het er de vorige dag uit
toch een heel verschil...

gr imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten