borduurbloemfan

zaterdag 20 juni 2015

te laat!!!

Voor de dagactie van vandaag ben ik duchtig te laat, want van deze had ik toch wel profijt willen hebben.... verd.... maar ja niets aan te doen..

De actie was 15% op alle stempels!!!!
Dat is een schoontje, ik hoop dat jullie op zijn blog gekeken hebben en er flink van hebben genoten!!



Hier zit ik nog altijd ferm in fybroland, ik doe mijn best maar het is zwaar.
Zo waren we deze middag naar hasselt, maar na een paar winkels ging het niet meer en zijn we naar huis gegaan en ben ik gaan slapen, voor uren!!! Helemaal op!! Nu kom ik juist van een verlovingsfeest van onze beste vrienden af, en mijn vouw is nog daar, maar de pijn in mijn schouders is gewoon te erg. Ik moet wel nog naar daar om mijn vrouw en het verloofde koppel op te gaan halen veilig thuis af te zetten.

Het is niet gezellig meer, het duurt nu wel lang genoeg, maandag moet ik weer werken en ik hoop echt dat het gaat lukken!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten