borduurbloemfan

donderdag 4 juni 2015

aanbieding hobbyhoek dag 5

We zijn weer een dagje verder, ben weer braaf wezen werken en nu is het weer tijd voor de dagactie van de hobbyhoek... gezellig!!

Deze keer sla ik over, want dit heb ik niet direct nodig, maar een mooi prijsje is het wel...

2.50€ voor een prikpen, foampads, metalen liniaal antislip en een 3D schaartje

Alleen geldig op 5 juni 2015

En nog leuker nieuws aankomende zondag is de hobbyhoek ook geopend doordat er in zijn dorpje een rommelmarkt is!!!


De winkel is dan geopend van 10/17, geweldig nieuws voor degene die niet kunnen op een doordeweekse dag en toch eens uitgebreid willen neuzen...
Of misschien lees je wel mijn blog en ben je van ´ver ` en heb je tijd om eens bij de hobbyhoek binnen te springen...

Het volgende dat hij binnen heeft gekregen zijn 3D vellen waar ik wel voor ga, maar dat kan gewoon zondag dan, of zaterdag natuurlijk!! Ligt geheel aan de dagactie haha!! Als die is op zaterdag, want dat weet ik niet, misschien doet hij dat alleen op werkdagen?




Deze drie neem ik dus mee bij mijn volgende bezoek...

Net als de stempels die ik al eerder eens heb laten zien...


Even ter geheugensteuntje de afbeelding, want ze zijn ZOOOO leuk!!

Ik heb vandaag trouwens de linnen karton gehaald voor 10€.... dat is nooit weggegooid, een mooie voorraad nu!!

Ik ga nu nog even freubelen boven, en dan slapen...

Morgen naar de blokker geld uitgeven, een hekel dat ik daaraan heb!!!! hihi!!

slaap zacht imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten