borduurbloemfan

woensdag 3 juni 2015

oké daar ga ik weer!!!!

Ik kijk juist op de blog van de hobbyhoek { vanwege de aanbiedingen weet je nog?} hihi!! Maar die staat er nog niet op, maar wat verschiet mijn verbazing?

Weer nieuwe clearstamps, van super schattige diertjes, ik ben verzot op dieren!! En er is een hond bij, EEN HOND, wel geen beagle of Labje maar een poolhond!!! Super !!

Ik heb het gevoel dat ik deze maand wel héél vaak even zal binnen spieken!!

Ik zal jullie niet langer ophouden en ze even tonen....


En dan heeft hij ook nieuwe kerst stempels:

mooie stempels, vooral het vogeltje is zeer leuk!!

Tot vanavond zou ik zeggen, dan ga ik er vanuit dat bas van de hobbyhoek weer een nieuwe actie heeft voor de donderdag!!! Wauw iedere dag een actie voor de maand juni, en wie houdt er niet van aanbiedingen?

MIJN VROUW!!

Van de nacht wat woorden gehad met de vrouw, we hebben een zeer mooi bedrag aan vakantiegeld binnen gekregen, maar ze durfde het niet te zeggen{ maar ik hoorde van collega´s dat het gestort was} maar hoeveel ik had geen idee, zei wilt het ALLEMAAL sparen... Ik ben het volop met haar eens dat het een mooi bedrag is { denk aan een 7 met 3 nullen voor ons samen} om te sparen, maar mag ik aub 200 euro vroeg ik!! ZO lief mogelijk ook nog, wauw wat een reactie!!! Vrouw lief was boos en dat is maar zachtjes uitgedrukt!! Voor die rommel zegt ze en ik kreeg een dikke NEE!!
Nu kan ik dit niet zo maar kopen, dus ik heb echt gewacht op dit geld, en of ik nu 6.5 aan de kant zet of 7 zou mijn spaargeld daar ongelukkiger van worden?????

Hebben jullie dat ook, dat je partner alles behalve achter je staat en je dat niet gunt???!!!

Was een beetje boos, maar ik begrijp haar ook wel weer.... het is iedere keer veel geld, het gemiddelde dat ik uitgeef per keer dat ik daar ben is toch tussen de 30 en de 50€ en tel dat maar op dan...

Ik stelde haar voor om een vast bedrag per maand te doen dat ik VRIJ kan uitgeven, NOPE!! ik mag niets meer uitgeven, want ik heb genoeg!! Weer heeft ze gelijk, ik heb inderdaad genoeg voor honderden kaarten en verschillende scrapbookingfoto´s, maar ze brengen steeds nieuwe leuke dingen uit en ..... och ja je kent het wel!!

Het machinetje komt er wel, waarschijnlijk zaterdag, maar ik zal moeten inbinden met kopen!!!

Moeilijk!!

Oh en ze is nog altijd tegen de MARKT!!!!!!

Wat een gedoe!!

hihi!! lol!!

Ik ben een nuchter iemand gelukkig! Dus we komen er wel!!

Op naar warmere dagen trouwens!!! Vrijdag 30°C, dju heb de namiddag, dat wordt zwetend aanwezig zijn haha!!

Iedereen een fijne woensdag en tot strak!!

xximkexx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten