borduurbloemfan

woensdag 3 juni 2015

aanbieding van hobbyhoek dag 4

het is weer zover, ik ben afgewerkt!! hihi!!

En wat doen we dan? 45 minuten zeveren met een collega en je vrouw op de parking van je werk!!! Maar dat wilde jullie niet weten denk ik!
Tja daarna was mijn kipkebab die de vrouw mee had genomen als verassing toch het eerste wat ik verslond, hoe moe ik ook was, de helft ging op!!

En dan eindelijk kijk ik op de hobbyhoek { zie link hiernaast in de balk} en wat zie ik!!! Koopjesjacht bij imke, ik moet morgen dus gaan oeps!!! Bas wat doe je ons aan!!!

Ik zal jullie mee laten verbazen wacht!!!
effe foto´s pikken van hem!!

  Foliart linnen karton A4 10 pakken van 10 stuks, nu voor 10 euro, actie alleen geldig op Donderdag 4 juni 2015...



en deze leuke bloemen van 2 cm zijn binnen gekomen!!

Weer heel wat leuks dus... trouwens andere dingen, maar ik kan moeilijk zijn site gaan overnemen, dan lijk ik helemaal verslaafd!!! En dat ben ik ECHT wel NIET!!! hihi!!

ik ga nog wat youtuben en dan slapen, op het moment helemaal fan van nicole de fantastische kaarten maakster, echt zwaar onder de indruk!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten