borduurbloemfan

vrijdag 5 juni 2015

een bijbaan???

Ik ben al een tijdje aan het denken om een bijbaan te nemen, maar het moet er eentje zijn waar niet teveel uren ingaan daar ik uiteraard fultime werk...

Ik wil dit voornamelijk omdat ik vaak een strijd moet leveren met mijn vrouw om iets te mogen kopen, ben dat een beetje beu!!! Begrijpelijk denk ik zo...

Het pobleem is dat ik Fybro heb en daardoor een horeca baan niet aankan, ik heb het geprobeerd vorig jaar met vossemeren, maar de combinatie van complete weekenden te werken en mijn fulltime baan was teveel, kreeg veel pijn en lasten... en natuurlijk zeer vermoeiend!!

Maar in het verleden als jong dingske deed ik kranten rondbrengen { toen zaten de folders daar nog bij en moest je deze bijeen vouwen}




Op zich geen verkeerd werk, ik verdiende er een beetje aan en had beweging in de omgeving waar ik woonde...

Als ik dit nu eens deed, dus ik op www opzoeken en het is zo gemakkelijk nog niet, maar ik heb me opgegeven bij één bedrijf... nu nog wachten op een reactie!!bezorger voor de grensverspreider

En dan op zondag nog op de markt... awel we hopen rond te komen dan hihi!!

Nu het nog aan mijn vrouw vertellen, oh jee!!! hihi!! want ik ga nog meer van huis zijn!!!
duim voor me!!!



2 opmerkingen:

  1. En dan? Kun je nog meer hobby spulletjes kopen maar kun je dan nog wel met je hobby bezig zijn? Ik vind het al lastig om aan mijn hobby's toe te komen naast mijn full-time baan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil het toch proberen... het zijn maar een paar uur per week extra.... maar al is het maar 100€ meer dan heb ik al iets meer speelruimte... Ik werk in posten nu, dus met de namiddag heb ik veel tijd om te hobbyen... let wel ik heb geen kinderen en dus meer tijd dan de vrouwen die hobby, werk en kinderen moeten combineren...

    BeantwoordenVerwijderen