borduurbloemfan

maandag 22 juni 2015

dag actie hobbyhoek en eerste dag weer werken!!!!

Laat ik beginnen met de dagactie...

De hobbyhoek { zie banner hiernaast voor zijn blog} heeft vandaag een handige opbergactie...



4 stuks voor 10€, zo lang als de voorraad strekt...

Ik ga deze niet doen, daar ik al heel wat dozen heb, maar ik ga vandaag samen met de vriendin van mijn vader wel naalden halen voor het borduren voor haar en voor mij dit schattig boekske voor kerst















Daarnaast ook deze uiteraard....





Het werken

Het was niet simpel, onder de medicatie en met pijn heb ik het gehaald. En had de vriendin van mijn vader niet gesmst voor dien naalden dan had ik nu in bed gelegen want ik ben helemaal op.
Maar dat doen we dan zo meteen maar!!...

Het is dus niet gemakkelijk, maar ik bijt mij er door!!Met twee zaldiars per dag 8 uur werken gaat het juist!!

Hoop op snelle beterschap, maar ik was wel blij weer bezig te zijn!

imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten