borduurbloemfan

zondag 31 mei 2015

op zijn zondags...



Een ontzettend rustige zondag...

Vandaag ben ik tam, heel TAM!!! Ik ben zelfs nog in nachtkleding zo TAM, wel makkelijk natuurlijk dat ik nu zo mijn BED in kan stappen... het heeft zijn voordelen...

Maar wat gedaan vandaag? 
Awel niet veel hihi!!

Ik kan je de wervelstorm op mijn kamer laten zien!!!
Hier zie je mijn creatieve ik in CHAOS { maar ik weet precies waar wat is hoor!!}



allemaal 3D blaadjes, klaar voor de verkoop en/of 3D kits

Ik heb een mandje van de bruiloft al gevuld met dingen die ik kan/wil/mag verkopen


En al mijn kaarten, op naar nieuwe eigenaars {als die ze willen uiteraard}!!


2.50€ voor een baby kaart

een iets simpele kaart 1.50€


mijn trots!! Wil ik hem wel verkopen????

heel simpele kaart 1€

Ondertussen heb ik zaterdag een kleine aankoop gedaan voor de verkoop!!
Zoals deze zakjes, heel veel zakjes


Ik heb vandaag twee kits gedaan, mijn vrouw geshowd, maar har enthousiasme deelde de mijne niet!!! Ze is zo niet into this!! Lees dat ik dus baal, want nu heb ik nog geen mening!!


Maar dit is de exclusieve kit


en de simpele kit!!

Exclusieve kit inhoud: 3D figuur uitgeknipt, dus klaar voor gebruik!
                                     Cardstock al voorgevouwd
                                     designpapier al voorgeknipt
                                     4x embellishment { ofwel verfraaiing in het Ned. maar dat klinkt niet zo sjiek}
                                     parels 8x
                                     Foam pads 2x 30 stuks

Simpele kit heeft designpapier voorgeknip, cardstock en 3D voor geplakt

De zakjes die er bij zijn om alles mooi op orde te houden kunnen  ze hergebruiken, het zakje voor de kaart in te doen blijft open, zodat deze zeker een goed plakvermogen behoudt.

Ben heel benieuwd, ik hoop dat ik er nog vele zal mogen bij maken, ik was aan het denken om er nu 10 van ieder te doen, zodat ik niet teveel heb klaar liggen, maar ook niet te snel zonder zit!

En toen hadden we honger, dus kookte we gehaktballetjes, juist vers gedraaid door IKKE!!
wij koken deze vooraf al, om het vuil niet in de soep te krijgen, BLEH!! daar ben ik vies van en de balletjes moeten VERS zijn...


En mijn vrouw maakt groenten { ja echt er zitten groenten in!!} tomaten room soep... jummie!! Heb juist een kopje op en HEERLIJK!! ben dol op soep!!


Ons brood is gebakken en lig te rusten...


En de vriendjes eten vandaag rijst met groenten... vegetarische!!! We hoorden ze niet klagen.
Deze rijst is speciaal voor honden en kun je zo kopen, soms doen we er vlees door { nier, hart, long} gisteren kregen ze er tonijn bij en vandaag de restjes gewoon zo...


braaf wachten



op zijn sjieks....wat een schatje...

EN DAN AANVALLEN

darco

raico

en yenzo

Heeft dat even lekker gesmaakt, nog even alles afwassen { de andere kommen 10X extra lekken, de vloer dweilen met de tong en alles zit er in!!}

Mijn aankopen van zaterdag zijn trouwens deze...

plastic zakjes

foam pads

kaarten met envelop

en cardstock...

En nu ga ik koken, vandaag eten we groene asperges gegrild met spiering en aardappelballetjes, met waarschijnlijk een bruine saus...

Dan nog wat chillen, douchen en de zondag is weer om!!

fijne werkweek

gr imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten