borduurbloemfan

donderdag 28 mei 2015

Hobby 3: Borduren...

borduursel van www

Ik heb de microbe voor borduren gekregen een 1.5 jaar geleden in Jan 2014. ik botste op een site van borduurbloempje en was meteen verkocht... hoe leuk zijn die patronen wel niet? Ik ben een gevoelige koopster en moet echt in een lijn gehouden worden, want ik ga al snel over de denkbeeldige streep... zoals te verwachten dus kocht ik veel in en begon ik fanatiek!! Maar kitjes waren al binnen een maand niet mijn ding, foto´s na borduren dat was het...

En zo begon mijn avontuur...

Ik begon met mijn zusje van nu 9, maar toen 6weken...

Ik had er 10 maanden over gedaan, een mooie prestatie vond ik zelf... Begonnen feb 2014 en klaar in Nov 2014... nu ligt het nog steeds te wachten op een kader... oeps!!

Ondertussen was en ben ik ook bezig met het huwelijk...


ik moet nog 2.5 rij

ik maakte ook een start aan mijn vriendjes...


maar heb nog geen kwart pagina af en ben toch al een paar maanden bezig, teveel andere dingen tussendoor...


Zoals deze beagle mama...

Ook heb ik dit jaar drie x iets af gekregen!!!


popcorn valentijn


eekhoorn herfst


en popcorn just for you...

Zulke kleintjes zijn heel leuk om te doen... je hebt sneller een voldaan gevoel...

Maar ik heb nog het één en ander liggen om ook mee bezig te zijn in de toekomst..


de heb ik allemaal nog liggen...

Dus vermaak genoeg... maar ik heb één probleem!!!
Ik heb ook een wish list hihi!!



















Zoals je ziet deze verslaving, uhum hobby!! is nog lang niet op zijn einde... aar heeft gewoon een tijdelijke stop door de ontdekking van zoveel meer crea bea dingen...

Dit was mijn derde hobby, op naar de volgende hihi!!





                                     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten