borduurbloemfan

donderdag 28 mei 2015

hobby 4: crea bea zijn in het algemeen... en uhum koopverslavingen...



hoe kan ik dat beter tonen dan met foto´s?

Net als iedere verslav... uhm hobby is dit begonnen door het zien van de mooie dingen op youtube { heb het idee dat ik er iets teveel tijd op door breng... en mijn vrouw denkt aan een lege portomonnee!!}

Maar er is ZOVEEL en alles is LEUK en absoluut NOODZAKELIJK!!



tags maken, super fun!!



nog eens wat inkopen doen...



mijn eerste creaties...




en mijn vrouwke pronkt er ook al op...




kleuren is ook leuk en onspannend!!!

Heb echt niet veel kleurboeken, bedoel maar één schap vol is toch NOODZAKELIJK???
ik moet me schamen...


oh en die washi!!! Verslavend!!!


kaarten bedenken en ondertussen nog eens wat koopjes doen...


Wat is r niet leuk aan crea bea zijn?
JUST LOVE IT!!


Nu moet ik iets gaan verzinnen met de nieuwe aankoop!!! hmm!! thinking, thinking!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten