borduurbloemfan

dinsdag 26 mei 2015

ZOOOO lang geleden.....

Hallo blogland

Wauw, wat is dit lang geleden...

Ik moet dringend wat doen aan mijn afwezigheid, Jullie hebben veel gemist, ik ben een complete andere kant op gegaan wat betreft mijn crea momenten...

Ik ben kaarten gaan maken, scrapbooken en nog zo veel meer en natuurlijk borduur ik nog in de avonden.

Ben nog altijd met de ouders bezig



Ben wel een andere richting ingegaan, ik was de confetti even helemaal beu hihi!!
En ben met zwart aan de slag gegaan, ondertussen zit ik aan het vierde rijtje, dus bijna op de helft van de pagina. Alleen maar zwart, meer niet!! Hierna ga ik nog een pagina naar onder, want dat is de laatste rij hihi!! Lijkt me een leuk moment!
Het wordt wel echt heel mooi, ben best fier...

Wacht ik zal toch rap een fotoke trekken, een upje werkelijk van de minuut...


Zoals te zien is aan de foto speel ik dus vals hihi!! Maar het is wel herlijk om even lekker door te kunnen doen...

Wat is nieuw in mijn leven?

Daarover de volgende blogjes....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten