borduurbloemfan

vrijdag 29 mei 2015

mijn Orchidee...

Mijn mooie orchidee...



PHALAENOPSIS...


    De orchideebloem staat symbool voor vrouwelijkheid, samenwerking, spiritualiteit, verbondenheid, elegantie en eigenwaarde.

    ****

    Ik heb deze mooie bloem gekocht bij de Albert Heyn, ze is een streling voor het oog...

    En nu ben ik al een trotse eigenares, maar ik kan dus nog trotser zijn om onze mooie plant, want ze verwacht 2 nieuwe bloemetjes, juist aan het opkomen en ik ben ontzettend fier { Is dat iets wat vreemd?}







    een klein knopje verschijnt...

    en een tweede iets groter...

    Hier een link over de verzorging van dit plaatje: PHALAENOPSIS...

    Ik moet nog wat aanpassingen aan mijn verzorging doen, want ik geef haar een keer per week water zoals gezegd, maar ik moet haar ook wat voeding geven, dit wist ik niet... dus ons madam zal wel honger hebben haha!! Morgen eens naar de winkel voor een goede optimale voeding, zodat we nog lang van haar mogen genieten...

    En met het hete weer volgende week, weg van het raam, want ze kan maar een 26 °C hebben, en achter het glas loopt dat veel te hoog op!!

    Er komt toch wel wat kijken bij het verzorging van mijn mooie  PHALAENOPSIS...

    maar dat verdiend ze....



    Zo´n schoonheid en ze mag pronken in mijn huis...

    Maar ondertussen is er een klein hondje dat binnen wilt haha!!


    Ook al zo´n schoonheid haha!!

    iedereen een fijn en welverdiend weekend...

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten