borduurbloemfan

vrijdag 29 mei 2015

een laatste keer... en dan nooit meer!!!!

 laatste keer het blad Taarten Decoreren van Deagostino!!

Ik ben al een tijdje aan het twijfelen want ik ben dol op het blad maar ik kom gewoon acht niet toe aan al die mooie taarten met al die andere leuke dingen in het leven... Het kost veel geld om te maken, het blad gaat nu al tot nr 150 { wat niet de afspraak was} en er is nog geen einde in zicht, ik bak graag maar geef op dit moment liever het geld uit aan creatieve dingen.

Dus moest er een keuze gemaakt worden, het verstand laten werken... Het bespaart 20€ per maand, die ik dan weer mooi kan uitgeven haha!! Ik heb ondertussen een hele mooie verzameling met spulletjes, hebbedingetjes...

We gaan hier zeker mee werken, misschien van de winter, of met een natte zomer, de boekjes zullen blijven pronken in de kast, en er zullen heerlijke caken, taarten en koekjes uit voort vloeien en dat zal ik zeker delen hier!!

Maar voor nu is TAARTEN DECOREREN gedaan, komt het niet meer iedere maand hier in de bus, geen leuke hebbengingetjes meer uitpakken haha!! Ben er toch zo gevoelig voor!!

Dus hierbij deel ik jullie de laatste 4 boekjes en hun speeltjes...


Vaarwel DEAGOSTINO
TAARTEN DECOREREN

Het was fijn, 107 boekjes lang...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten