borduurbloemfan

dinsdag 26 augustus 2014

weer een beetje verder

dag lieve lezers



Ik heb door het slechte weer heerlijk kunnen door doen aan HH!!! Corry komt tevoorschijn met ieder kruisje dat ik zet, zo ongelooflijk dat dit kan!!

Maar ik ben nog niet klaar, nog wat confetti kruisjes, maar de grote vlakken zijn gedaan...

ik heb nog 5 dagen

om het af te krijgen, ben heel benieuwd, maar denk dat ik het wel haal!!

Ik zal jullie niet laten wachten, hier is de foto van de vorige keer en de NU!!


dit is eergisteren...


En dit is van vandaag om 12.00 u getrokken...
Eens van verder af zodat je goed ziet hoe het is nu!! 
Het begint echt te leven vind ik!!


Zelfs haar wangen komen naar voren door de donkere tinten die ik moet gebruiken...

Ik keek er echt naar uit om aan deze blz te beginnen en nu heb ik ze dan bijna af!!! Ging sneller dan verwacht, maar ik ben er wel trots op!! Ben heel benieuwd naar de reactie van vrouw lief!!

Ga jullie laten voor de rest van de dag want moet nog wat huishoudelijke dingen doen, boterhammetjes maken voor het werk { heb de 14/22} en mij opfrissen { lig al de hele dag in bed te borduren haha!!}

Als ik nu uoje plaats is dat wanneer ze af is.... dus afwachten hoeveel dagen dat het gaat duren....

lieve en regenachtige gr 
imke

PS: ja het regent nog altijd non stop!! We zitten aan 18 uur regen nu!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten