borduurbloemfan

vrijdag 8 augustus 2014

dag 1 en 2 van HH deze maand








Je ziet Jan zijn gezicht nu helemaal, echt sjiek!! Wel een donkere foto helaas, maar al de hele dag slecht weer hier in belgie!! Ik heb dit allemaal gisteren kunnen doen doordat mijn vrouw weg was naar haar zuster...


En ook de takjes van de bloemen worden al zichtbaar... voor één dagje { lees avond} vind ik het een mooie vordering...


En dus doen we vandaag zo verder... want vrouw lief is op café... heerlijk door kunnen doen en ook nog eens een lekkere verantwoorde maaltijd op de tafel kunnen toveren...


Ben ook nog even verder gegaan aan deze van de crosstitcher... Ze zijn allemaal af nu, vandaag heb ik de aardbei, de bij en de kersen hun verschijning gegeven...


Nu de backstitch nog...



En tijdens het koken heb ik daar perfect de tijd voor vandaag... Dus het huisje heeft al een duidelijke vorm...




Mijne Raico showt even mijn Tusal haha!! 


En dit lapje heb ik over van de crosstitcher, altijd handig voor in de voorraad...


En dit was wat mijn vrouw vandaag deed tijdens het slecht weer... je ziet mijn borduur werk er langs liggen haha!!

Iedereen een fijne nacht
imke

1 opmerking:

  1. Hello!

    Just found your blog.
    I love your stitching, Jan looks fantastic!
    Great little motifs too.
    Raico is adorable.
    Happy weekend (:

    BeantwoordenVerwijderen