borduurbloemfan

dinsdag 5 augustus 2014

update Ijsberen en nieuwe aankoop!!



Hallo iedereen, eindelijk nog eens een woordje van deze kant...

Door de trouw is er al 3 dagen niet geborduurd, ja je leest het goed... ik heb al 3 dagen niks gedaan!!!
Ik wilde wel, maar mijn vrouw kwam er de hele tijd tussen { er zijn belangrijkere dingen dan borduren zegt ze dan!!!}ook nu moet ik nog tijd maken, want nu verschuift ze uiteraard alle aandacht naar de bouw...
Zo zijn we vandaag de hele dag rond geweest voor de bouw, we hebben de beslissingen genomen wat betreft welke douche, wasbak enz we willen { uiteraard weer anders dan de standaard} ik ben me er één haha!! Maar ja het oog wilt ook wat, niet?

Daarna sjeesde we rond voor een palletkachel, ook niet simpel en goedkoop!! Die wat ik mooi vind komt toch al rond de 2500€ of meer, ligt er aan hoe deze aangesloten moet worden...

Het is ongelooflijk duur allemaal...

Hopelijk trekken we nog wat terug, waardoor we van dat geld de binnendeuren enz kunnen doen...

*********************************************************************************


Maar dit heeft natuurlijk allemaal niets met mijn grootste hobby te maken: BORDUREN...

Als eerste een upje van de ijsberen

Het kleine ijsbeertje komt tevoorschijn en mama beer komt aan de R zijkant ook in beeld!!
Nu ligt dit werkje stil tot op de woensdagen en / of wanneer ik 2 pagina´s af heb en nog tijd over in mijn maand van de rotatie... benieuwd, het borduurt fijn en het maakt me nieuwsgierig, maar het heeft zijn tijd ook nodig, net zoals al dien andere haha!!


Mijn nieuwe aankoop was / is Retrievers van Pebbles... vandaag kwam het binnen en wordt dus één van de Vier die ik eerst af moet hebben voor ik nog eens iets mag kopen haha!! Maar dat zal ik niet erg vinden, daar het een leuk werkje is, want het zijn mijn lievelingsrassen... je ziet hier de Labrador en de Golden Retriever... zijn het geen schatjes? Ooit maak ik er een van mijn eigen hondjes!!


Het is een lichte kleur stof die ze erbij hebben gegeven... 18 ct aida


Maar het vervelende aan dit pakket?
Awel dat ik alles nog moet linken aan een symbool... iets minder, want daar gaat wel wat tijd in zitten!!
Maar dat is alles... het patroon is duidelijk...

Wordt dus de volgende TD na lieve ijsberen die ik nu aan het doen ben... volg dus zeker als je wilt weten hoe deze gaat worden!!


Ook dit lag in de brievenbus vandaag... heel veel garen 150 stuks voor op de 30€ met verzendkosten...
Ideaal voor kleine werkjes van de computer... werkjes voor fotoborduren doe ik met DMC...


Dit is embroideryfloss

Ben er blij mee en ik verwacht er nog!! hihi!! Maar goed dat dit niet bij de afspraak met mijn vrouw hoorde, kan ik toch nog wat kopen hihi!!

En dan natuurlijk dat waar sommige op wachten... want welk werk is deze maand aan de beurt???
Juist HH!!


De vorige keer was ik hier gebleven; bijna bij een pagina finish!! Hoop dit op een paar uur erin te hebben...
Maar even de tijd zoeken tussen de aandacht die de bouw, de vrouw en de honden nodig hebben en het borduren op zich... maar komt helemaal goed!!

Sorry voor de wazige foto!!

Dat was het betreft de update!! Een mooie al zeg ik het zelf, ga nu de was ophangen en dan de papieren van de bouw doorkijken en dan hoop ik op vrije tijd!!

Lieve en warme groeten
imke




Geen opmerkingen:

Een reactie posten